InfoDnes.cz » Zpravodajství » Magazín » Auto moto

ŠKODA AUTO otevírá Sales & After Sales Training Akademii

11.11.2021
MLADÁ BOLESLAV - ŠKODA AUTO spojuje své prodejní a poprodejní tréninkové programy v rámci nově založené Sales & After Sales Training Akademie. Česká automobilka standardizuje školící programy pro své mezinárodní importéry a prodejce. Zvyšuje tak kvalitu a efektivitu vlastních vzdělávacích procesů. Nová akademie bude úzce spolupracovat také se školami a univerzitami, aby podpořila touhu po inovacích.
Foto: skoda-storyboard.com
"S novou Sales & After Sales Training Akademií děláme další krok na cestě k digitalizaci. Využijeme technologie, jako jsou virtuální či rozšířená realita a umělá inteligence, abychom realisticky simulovali každodenní situace v dealerství, cíleně vylepšili školící proces a zvýšili kvalitu poradenství. Formát online školení zároveň zjednodušuje procesy a zvyšuje naši efektivitu," říká Martin Jahn, člen představenstva společnosti ŠKODA AUTO pro oblast prodeje a marketingu.

Nová tréninková ŠKODA Sales & After Sales Training Akademie má za cíl modernizovat školicí technologie a stát se digitálním kompetenčním centrem. Svým obsahem se zaměří na témata elektromobility a digitalizace. Akademie bude vyvíjet vhodné strategie pro konkrétní partnery podle specifik jednotlivých regionů a bude také úzce spolupracovat se školami a univerzitami, aby podpořila rozvoj inovací.

ŠKODA AUTO se ve svých vzdělávacích programech zaměřuje na využívání digitálních technologií. Již od roku
2020 mohou servisní pracovníci využívat virtuální realitu například k simulaci procesu výměny baterie plně elektrických modelů. Důležitou roli v nové tréninkové ŠKODA Sales & After Sales Training Akademii hraje také využití umělé inteligence. Digitální asistenti mohou flexibilně a bezprostředně reagovat na mluvené slovo a simulovat díky tomu interakce v prodejně a v zákaznickém servisu. Technologie tak pomáhá zvyšovat odbornou kvalitu služeb zákazníkům. Školení v online formátu také výrazně snižuje potřebu cestování a tím i uhlíkovou stopu v prodejní síti ŠKODA AUTO.

Zdroj: ŠKODA Auto

Další články z rubriky Auto moto

Renault Symbioz, nová éra rodinného vozu s rytmem života

Téměř 60 let od představení moderního, prostorného a praktického vozu Renault 16 a 40 let od představení revolučního modelu Espace, vozu pro sedm osob s délkou 4,25 m, přispívá Renault k dědictví "rodinných vozů s rytmem života" modelem Symbioz. ...

První skici vozu Škoda Enyaq RS Race: koncepční studie kombinující DNA motorsportu a udržitelnost

Mladá Boleslav - S novou koncepční studií Enyaq RS Race hledá Škoda Auto nové možnosti udržitelnosti v motoristickém sportu a zároveň dále zvyšuje emo ...

Nové MINI Aceman s čistě elektrickým pohonem nabízí dostatek prostoru pro pět cestujících

Kreativní využití prostoru v novém pojetí: MINI slaví premiéru prvního crossoveru v segmentu prémiových malých vozů. Nové MINI Aceman kombinuje kompak ...

Ford Pro posiluje vedoucí postavení E-Transitu v segmentu

Ford Pro dnes odhalil novou verzi modelu E-Transit s prodlouženým dojezdem, která zvyšuje schopnosti nejprodávanější velké elektrické dodávky v Evropě ...

Škoda Kodiaq rozšiřuje paletu motorů, prodejní ceny začínají na 980 000 Kč včetně DPH

Mladá Boleslav - Nová Škoda Kodiaq se dostala do prodeje nejprve se dvěma dieselovými motory, nyní se paleta pohonných jednotek rozrůstá o zážehové ag ...

Doporučujeme



Neděle 5.5.2024
Počasí v ČR
Počasí v regionech »