InfoDnes.cz » Zpravodajství » Domácí

Zákazníci mohou z DPI odejít i na vybraných pobočkách české pošty

01.12.2021
Především pro obsluhu zákazníků končících dodavatelů energií, kteří nemají přístup k internetu, a proto nemohou podepsat smlouvu online, posiluje Česká pošta obsluhu na vybraných partnerských pobočkách ČEZ Prodej. Výrazně rychleji, než v uplynulých týdnech vyřídí také lidé svůj přechod k novému dodavateli i v síti 24 poboček ČEZ a zhruba 60 pobočkách partnerů. ČEZ Prodej provozuje i speciální bezplatnou DPI linku 800 111 700 určenou výhradně pro ty, jejichž dodavatel ukončil činnost.
Foto: cez.cz
"Už více než jeden měsíc jako dodavatel poslední instance garantujeme bezpečné dodávky elektřiny pro stovky tisíc zákazníků končící konkurence a současně zajišťujeme jejich postupný přechod na jeden ze standardních produktů ČEZ Prodej. Díky enormnímu nasazení pracovníků našich zákaznických center i call center a neustálému navyšování kapacit se podařilo zvládnout nápor prvních týdnů, přesto hledáme i další cesty, jak urychlit obsluhu tisíců lidí denně. Oceňujeme proto, že v této situaci se mohou zákazníci obrátit také na vybrané pobočky České pošty a na další naše partnery po celé České republice. Další možností je pak dedikovaná linka 800 111 700, která je určená speciálně pro zákazníky v DPI," říká generální ředitel ČEZ Prodej Tomáš Kadlec.

"Strategickou spolupráci s ČEZ chápeme jako partnerství pro každé počasí. Pokud klienti potřebují rychlou pomoc, mohou se obrátit na kontaktní místa na vybraných poštách. Bez ohledu na současný stav trhu s energiemi pokračujeme v dlouhodobém projektu rozšířit naše pobočky o místa, kde si zákazníci vyřídí také své běžné záležitosti spojené s energiemi," uvedl generální ředitel České pošty Roman Knap.

ČEZ také postupně snižuje čekací doby na jednotlivých pobočkách. V současné době na většině z nich nepřesáhne 15 minut, na řadě míst je to pod 10 minut. Zároveň je zákazníkům každý den od 7 do 20 hodin k dispozici také speciální méně vytížená telefonní linka 800 111 700, kde vyškolení operátoři provedou zájemce krok za krokem celým procesem uzavření nové smlouvy. Tu pak zašlou k elektronickému podpisu e-mailem nebo klasicky korespondenčně. Vše je vyřízeno do 10 minut.

Zdroj: ČEZ

Další články z rubriky Domácí

Česká pošta uvede do prodeje samolepící známky Emoji

V úterý 7. května uvede Česká pošta do prodeje výplatní samolepící písmenové poštovní známky Emoji. Pomocí těchto ikon je na sérii pěti známek zjednodušeně vyobrazen příběh dopisu, autorem výtvarného návrhu je Filip ...

Do rozvoje údržby a servisu železničních vozidel plánují České dráhy investovat přes 12 miliard korun

Největší tuzemský železniční dopravce České dráhy plánuje do roku 2031 investovat do rozvoje servisního zázemí přes 12 miliard korun. Více než 6 milia ...

ČEZ Prodej sníží ceny 1,7 milionu zákazníků na dobu neurčitou u elektřiny i plynu

Zákazníky ČEZ Prodej teď čekají samé příjemné zprávy. Již za pár týdnů se jim sníží ceny plynu a pak i elektřiny na dobu neurčitou. Zlevnění nefixovan ...

České dráhy spustily novou kampaň na ekologické cestování vlakem

Víte, jak ušetřit 44,68 kg CO2? Stačí si pro cestu mezi Prahou a Ostravou vybrat vlak místo automobilu. Právě na zdůraznění ekologického aspektu cesto ...

Premiér Fiala uvedl do funkce nového ředitele NBÚ Jana Čuřína

Premiér Petr Fiala uvedl ve čtvrtek 2. května do funkce nového ředitele Národního bezpečnostního úřadu Jana Čuřína. Vláda rozhodla o jeho jmenování na ...

Doporučujeme



Pátek 3.5.2024
Počasí v ČR
Počasí v regionech »