InfoDnes.cz » Zpravodajství » Domácí

Česko jako jedinečná země stvořená pro milovníky pohybu. Začíná zahraniční kampaň CzechTourismu

08.04.2024
Jak při cestování sportovat, relaxovat i odpočívat ukáže zahraničním turistům letošní klíčová kampaň agentury CzechTourism "Unexpected Wellbeing". Navazuje na odborníky oceňovaný originálně-nápaditý vizuál "Unexpected Traditions" z roku 2023 a posouvá téma aktivního turismu do netradiční podoby vyladěné ve spolupráci s kraji. Cíl? Nalákat do Česka co nejvíce cestovatelů z celého světa. Originální vizuály, které bez klišé představují hlavní témata možné aktivní či lázeňské dovolené v Česku, připravila pro CzechTourism kreativní agentura VCCP.
Ilustrační snímek | Foto: pixabay.com
Nový komunikační koncept kampaní České centrály cestovního ruchu na roky 2024 a 2025 "Unexpected Wellbeing" vychází z myšlenky, že Česko jsou de facto jedny velké lázně. Ta letošní poběží na hlavních trzích v USA a v Evropě. Na starém kontinentu bude k vidění ve Velké Británii, v Itálii, ve Španělsku, Francii, v Nizozemsku, Rakousku, Německu, Polsku, na Slovensku a v Maďarsku. V podobě originálních tematických landing pages se objeví i na portálu Visit Czechia.com.
 
"Podstatou celé kampaně je myšlenka, že Česko je země, která má opravdu co nabídnout. Je tu taková pohoda, tak krásná příroda a bohatá kultura, že i když v tuzemsku trávíte dovolenou aktivním odpočinkem, připadáte si jako v lázních. A tak se každá lehce sportovní aktivita stává nečekanou lázeňskou procedurou," přibližuje pojetí kampaně ředitel České centrály cestovního ruchu - CzechTourism František Reismüller a dodává: "Vizuály, které primárně vznikly v angličtině, mají slogany (claimy) jako například "unexpected steam room" u fotky cyklisty v mlze, "unexpected pedicure" u fotky bosých nohou na procházce po skalách v lese či "unexpected aromatherapy" u skupiny lidí, která jde po rozkvetlé louce. Jsou trefné, nápadité a spojují hned několik činností dohromady v originálním mixu. Představivosti se zkrátka meze nekladou a turista se nemusí rozhodovat, jestli chce dovolenou trávit aktivně, nebo dá raději přednost odpočinku v lázních. Může mít obojí. Najednou."

Kampaň tvoří 24 základních tematických vizuálů. Vždy několik pro každé téma aktivní dovolené. Hlavním komunikačním kanálem budou zejména sociální sítě Facebook, Instagram a Youtube. V podobě bannerové reklamy a krátkých tematických videospotů představí zahraničním klientům možnosti, jak u nás mohou strávit dovolenou a jaké nevšední zážitky v Česku mohou prožít. S kreativním konceptem "Unexpected" pracuje CzechTourism už od loňska. Protože se osvědčil, chce v tom pokračovat i letos a příští rok.
 
 "Naším záměrem je ukázat dovolenou v Česku v novém aktivním světle. Nabízí totiž obrovskou variabilitu využití během jediné dovolené. Je tady toho opravdu hodně, a navíc vše blízko u sebe a dá se toho tolik stihnout. Čím víc bude moje dovolená v Česku aktivní, tím bude bohatší a více zážitková," doplňuje ředitelka Odboru marketingu a zahraničních zastoupení CzechTourism Jana Štumpová Konicarová.

Vybraná témata pro jednotlivé kraje:

 
Cyklostezky (kulturní, říční, a dálkové trasy)

MTB (traily, technické ježdění, bikepacking)

Pěší turistika (značené trasy a tematický hiking)

Welness centra

Léčebné lázně

Ferraty a pískovcové lezení

Vodní sporty

Golf

Sjezdové a běžecké lyžování

Celkový roční rozpočet kampaně "Unexpected Wellbeing" je 34 milionů korun. Po úvodní jarní fázi bude následovat další, zaměřená na podzimní a zimní sezónu. Jde o třetí kampaň, kterou agentura VCCP pro CzechTourism připravila. Tou první byly loňské jarní "Březnové hory" na podporu domácího cestovního ruchu Česka, druhou pak úspěšná zahraniční kampaň "Nečekané tradice", která běžela v průběhu celého roku 2023.

Zdroj: CzechTourism

Další články z rubriky Domácí

Polovina vozidel Českých drah je klimatizovaná, před létem prochází prohlídkou chladicího systému

Již více než 1 600 osobních vozů nebo vozů a článků elektrických a motorových jednotek Českých drah je na začátku letošního léta vybaveno klimatizací. Klimatizované vozy a jednotky obsluhují nejfrekventovanější spoje na páteřních dálkových i ...

Praktičtí lékaři pociťují horší spolupráci s pacienty spíše v Praze, ukazuje průzkum VZP

Všeobecná zdravotní pojišťovna ve spolupráci s agenturou ppm factum research s.r.o. zrealizovala na jaře průzkum mezi praktickými lékaři pro dospělé a ...

Čtvrtina českých řidičů přiznává, že při řízení čtou textové zprávy nebo sledují sociální sítě

Nevěnování se řízení je v Česku nejčastější příčinou nehod zaviněných řidičem motorového vozidla. Od ledna 2024 lze za držení telefonu nebo jiného hov ...

dTest otestoval složení energetických nápojů, některé obsahovaly více než 10 kostek cukru

Výživoví specialisté, psychologové i pedagogové v posledních letech varují před rostoucí oblibou energetických nápojů mezi dětmi. Důvodů pro to mají c ...

Ombudsman shrnuje pravidla pro placení poplatků za odpady pro Čechy žijící v zahraničí

Případ rodiny dlouhodobě pobývající mimo Českou republiku vedl ombudsmana ke shrnutí základních pravidel spojených s poplatky za komunální odpad. V po ...

Doporučujeme



Úterý 18.6.2024
Počasí v ČR
Počasí v regionech »