InfoDnes.cz » Zpravodajství » Domácí

Česko jako jedinečná země stvořená pro milovníky pohybu. Začíná zahraniční kampaň CzechTourismu

08.04.2024
Jak při cestování sportovat, relaxovat i odpočívat ukáže zahraničním turistům letošní klíčová kampaň agentury CzechTourism "Unexpected Wellbeing". Navazuje na odborníky oceňovaný originálně-nápaditý vizuál "Unexpected Traditions" z roku 2023 a posouvá téma aktivního turismu do netradiční podoby vyladěné ve spolupráci s kraji. Cíl? Nalákat do Česka co nejvíce cestovatelů z celého světa. Originální vizuály, které bez klišé představují hlavní témata možné aktivní či lázeňské dovolené v Česku, připravila pro CzechTourism kreativní agentura VCCP.
Ilustrační snímek | Foto: pixabay.com
Nový komunikační koncept kampaní České centrály cestovního ruchu na roky 2024 a 2025 "Unexpected Wellbeing" vychází z myšlenky, že Česko jsou de facto jedny velké lázně. Ta letošní poběží na hlavních trzích v USA a v Evropě. Na starém kontinentu bude k vidění ve Velké Británii, v Itálii, ve Španělsku, Francii, v Nizozemsku, Rakousku, Německu, Polsku, na Slovensku a v Maďarsku. V podobě originálních tematických landing pages se objeví i na portálu Visit Czechia.com.
 
"Podstatou celé kampaně je myšlenka, že Česko je země, která má opravdu co nabídnout. Je tu taková pohoda, tak krásná příroda a bohatá kultura, že i když v tuzemsku trávíte dovolenou aktivním odpočinkem, připadáte si jako v lázních. A tak se každá lehce sportovní aktivita stává nečekanou lázeňskou procedurou," přibližuje pojetí kampaně ředitel České centrály cestovního ruchu - CzechTourism František Reismüller a dodává: "Vizuály, které primárně vznikly v angličtině, mají slogany (claimy) jako například "unexpected steam room" u fotky cyklisty v mlze, "unexpected pedicure" u fotky bosých nohou na procházce po skalách v lese či "unexpected aromatherapy" u skupiny lidí, která jde po rozkvetlé louce. Jsou trefné, nápadité a spojují hned několik činností dohromady v originálním mixu. Představivosti se zkrátka meze nekladou a turista se nemusí rozhodovat, jestli chce dovolenou trávit aktivně, nebo dá raději přednost odpočinku v lázních. Může mít obojí. Najednou."

Kampaň tvoří 24 základních tematických vizuálů. Vždy několik pro každé téma aktivní dovolené. Hlavním komunikačním kanálem budou zejména sociální sítě Facebook, Instagram a Youtube. V podobě bannerové reklamy a krátkých tematických videospotů představí zahraničním klientům možnosti, jak u nás mohou strávit dovolenou a jaké nevšední zážitky v Česku mohou prožít. S kreativním konceptem "Unexpected" pracuje CzechTourism už od loňska. Protože se osvědčil, chce v tom pokračovat i letos a příští rok.
 
 "Naším záměrem je ukázat dovolenou v Česku v novém aktivním světle. Nabízí totiž obrovskou variabilitu využití během jediné dovolené. Je tady toho opravdu hodně, a navíc vše blízko u sebe a dá se toho tolik stihnout. Čím víc bude moje dovolená v Česku aktivní, tím bude bohatší a více zážitková," doplňuje ředitelka Odboru marketingu a zahraničních zastoupení CzechTourism Jana Štumpová Konicarová.

Vybraná témata pro jednotlivé kraje:

 
Cyklostezky (kulturní, říční, a dálkové trasy)

MTB (traily, technické ježdění, bikepacking)

Pěší turistika (značené trasy a tematický hiking)

Welness centra

Léčebné lázně

Ferraty a pískovcové lezení

Vodní sporty

Golf

Sjezdové a běžecké lyžování

Celkový roční rozpočet kampaně "Unexpected Wellbeing" je 34 milionů korun. Po úvodní jarní fázi bude následovat další, zaměřená na podzimní a zimní sezónu. Jde o třetí kampaň, kterou agentura VCCP pro CzechTourism připravila. Tou první byly loňské jarní "Březnové hory" na podporu domácího cestovního ruchu Česka, druhou pak úspěšná zahraniční kampaň "Nečekané tradice", která běžela v průběhu celého roku 2023.

Zdroj: CzechTourism

Další články z rubriky Domácí

Česká armáda má čtyři nové piloty Gripenů. Při výcviku museli zvládnout 9G

Čáslavská 21. základna taktického letectva rozšířila řady pilotů stíhacích letounů JAS-39 Gripen. Během tříměsíčního přeškolovacího výcviku na švédské základně S?tenäs uspěli spolu s maďarskými a brazilskými kolegy. Vojáky nyní v ČR čeká ještě ...

RegioJet objednal u Škoda Group nové elektrické jednotky za 3,5 mld. Kč

RegioJet, největší soukromý železniční dopravce ve střední Evropě, potvrzuje svůj závazek k modernizaci svého vozového parku investicí do nových elekt ...

Malí výtvarníci obdrželi ceny za ztvárnění tématu digitalizace a jejího dopadu na bezpečnost práce

Náměstkyně ministra práce a sociálních věcí Zuzana Freitas Lopesová předala ceny vítězům dětské výtvarné soutěže Lidé a roboti při práci. Zúčastnilo s ...

Programové období 2014-2020 míří do cíle. Česko vyčerpá 100 % z fondů Evropské unie

Eurokomisařka pro soudržnost a reformy Elisa Ferreira na setkání s místopředsedou vlády pro digitalizaci a ministrem pro místní rozvoj Ivanem Bartošem ...

Jubilejní EKOFILM představuje vizuální styl 50. ročníku

Nejstarší evropský filmový festival o životním prostředí EKOFILM představil vizuální styl pro jubilejní 50. ročník. Letos poprvé se na něj vyhlásila v ...

Doporučujeme



Středa 15.5.2024
Počasí v ČR
Počasí v regionech »