InfoDnes.cz » Zpravodajství » Domácí

Česká spořitelna spouští v dubnu novou kampaň

02.04.2024
Česká spořitelna pokračuje v komunikačním konceptu #silnější a v nové kampani na půjčky zdůrazňuje fakt, že půjčky by měly být za férové ceny a bez poplatků, tak aby nenarušovaly finanční zdraví klientů. V TV spotu se znovu objeví populární herečka Jenovéfa Boková v roli samotné České spořitelny.
Foto: csas.cz
"Pro naše klienty máme jasný vzkaz - až budou přemýšlet o půjčce, ideálním partnerem je pro ně Česká spořitelna, která má nejen výhodnou nabídku, ale myslí i na jejich finanční zdraví. V souladu s naší strategií a úvěrovým slibem stále platí, že naše půjčky nemohou klienty zatížit víc, než je zdrávo. Půjčka musí být vždy jen dobrý sluha," říká Lukáš Kulhavý, šéf nezajištěných úvěrů v České spořitelně.

V hlavních rolích se v novém televizním spotu od agentury VML objeví malá dívka a její poník, kteří společně čelí nečekaně velkým překážkám. Klíčem k jejich překonání je stejně jako v životě víra v sebe. Právě důraz na sebevědomí je hlavním motivem dlouhodobé strategické komunikace Spořitelny #silnější. V kontextu aktuální úvěrové kampaně pak důraz na sebevědomí a víru v sebe poukazuje na fakt, že bankovní půjčky by měly posilovat, a ne oslabovat finanční zdraví klientů.

Česká spořitelna se dlouhodobě zaměřuje na budování sebevědomí české společnosti, protože věří, že silní jedinci tvoří základ úspěchu celého národa. I tentokrát chce spotem inspirovat a posilovat sebedůvěru diváků. "Čím menší je náš hrdina, tím větší má odhodlání a víru ve vlastní schopnosti," dodal Tomáš Novotný, Executive Creative Director společnosti VML.

Vedle dvojice malých hrdinů a propracované výpravy spotu dominuje známý hit "These Boots Are Made for Walkin'" v novém, současném aranžmá.

Kampaň je k vidění od 1. dubna 2024 v televizi, na internetu a sociálních sítích, v pobočkové síti i na OOH po celé republice.

Celou kampaň opět připravil tým pod vedením Tomáše Novotného z VML, Terezy Svěrákové a Tomáše Dvořáka z OAK Prague. Spot produkovala společnost Bistro Films, režíroval ho Marek Partyš.

Zdroj: Česká spořitelna

Další články z rubriky Domácí

New Food Forum: Češi nakupují rostlinné alternativy častěji. Snižují svou spotřebu masa ve prospěch zdraví

Češi a Češky nakupují rok od roku více rostlinných alternativ kvůli zdraví a životnímu prostředí. Na konferenci New Food Forum zazněly plány retailových řetězců navýšit nabídku rostlinných alternativ za dostupnou cenu. Rozhodujícím faktorem bude i ...

Neziskovky píší vládě - chybí peníze na sociální služby, což se společnosti vymstí

Iniciativa za rovnost, spravedlnost a lidská práva (IRSL) napsala premiérovi a ministrům vlády ČR otevřený dopis. V něm shrnují argumenty o nutnosti p ...

Pošťáci na přepážkách testují inovované stejnokroje

Počínaje prvním březnovým pondělím začala Česká pošta na vybraných poštách testovat inovované stejnokroje pro přepážkové pracovníky. Na zkoušku budou ...

Ve výskytu černého kašle v ČR hrají ukrajinští uprchlíci naprosto marginální roli, uvedl ministr zdravotnictví Válek

Přijetí ukrajinských uprchlíků neovlivnilo epidemiologickou situaci ohledně černého kašle v České republice. Od začátku války na Ukrajině do 9. dubna ...

Ministerstvo obrany klade důraz na transparentnost české muniční iniciativy

Ve veřejném prostoru se v poslední době objevily otázky, jak je zajištěna transparentnost české muniční iniciativy. Ministerstvo obrany na ně přináší ...

Doporučujeme



Pondělí 22.4.2024
Počasí v ČR
Počasí v regionech »