InfoDnes.cz » Zpravodajství » Magazín » Byznys

Reklamní předměty - klíč k dobrým vztahům a loajalitě zákazníků

08.11.2023
Reklamní předměty jsou oblíbeným nástrojem marketingu, který firmy různých velikostí často využívají ke zvýšení povědomí o své značce, produktech a službách. Tyto dárečky hrají klíčovou roli v udržování pozitivního vztahu s klienty. I když by se mohlo zdát, že existují důležitější oblasti pro investici, nelze vliv těchto malých předmětů přehlížet. Moment, kdy darujete reklamní předmět, se totiž stane pozitivním zážitkem, který si lidé budou dlouho pamatovat a spojí si ho s pozitivními pocity vůči vaší firmě či značce.
Ilustrační snímek | Zdroj: AdobeStock_138521776
Tyto dárky mohou být jednoduché, jako propisky, bloky, hrníčky a kancelářské potřeby, nebo i praktické, jako reklamní kosmetika, elektronika, potřeby do domácnosti, kuchyně a mnoho dalšího. V tomto článku se dozvíte více o tom, co přesně jsou reklamní předměty, jakou roli hrají, a proč by neměly být opomíjeny v rámci vaší marketingové strategie.

Co jsou reklamní předměty?


Nejčastěji se jedná o menší i větší předměty, které na sobě mají logo nebo slogan firmy. Reklamní předměty se používají k tomu, aby pomohly firmě v marketingu, prodeji a reklamě. Využívají se k hromadnější distribuci klientům, zaměstnancům nebo širší veřejnosti na veletrzích, přednáškách apod. a slouží k posílení povědomí o značce.

Proč investovat do reklamních předmětů?


Reklamní předměty jsou klíčovým prvkem pro úspěšnou propagaci firmy. Bez efektivní reklamy by bylo těžké upoutat pozornost zákazníků. Jak tedy konkrétněji reklamní předměty v propagaci pomáhají?

Zvýšení povědomí o značce

Dárkové předměty s logem či sloganem velmi efektivně zvyšují povědomí o vaší značce. Pokud zákazník či partner obdrží pěkný a užitečný propagační předmět, je velmi pravděpodobné, že si vaši značku a produkty zapamatuje. Mimo to navíc tyto předměty používají a nosí na veřejnosti, což může pomoci odhalit vaši značku širšímu publiku.

Odlišení značky

V oblasti reklamních předmětů znamená "odlišení se od konkurence" schopnost vytvořit výjimečné a praktické produkty, které zanechají u zákazníků pozitivní dojem a představí osobnost a hodnoty vaší značky. Pokud dokážete přijít s reklamními předměty, které jsou originální a neobvyklé, budou mít větší šanci na to, že si je zákazníci zapamatují. Unikátnost může zákazníky zaujmout a motivovat je k interakci s vaší značkou.

Zvýšení loajality

Reklamní předměty mají schopnost zvýšit věrnost zákazníků. Když klient obdrží bezplatný dárek, zvyšuje se pravděpodobnost, že si bude společnosti více vážit a toto gesto ocení. Tím dochází k upevnění vztahu mezi zákazníkem a značkou, což může vést k opakovaným nákupům a dlouhodobějšímu vztahu.

Nákladově efektivní

Kromě toho, reklamní předměty mohou být cenově efektivním způsobem propagace značky. Je možné je vyrábět ve velkém množství a často mají nižší náklady než jiné formy marketingu, jako jsou televizní reklamy nebo billboardy. Další výhodou je, že náklady na reklamní předměty do hodnoty 500 Kč za kus lze začlenit do nákladů firmy.

Oblíbené firemní dárky


Interní (zaměstnanecké) produkty

Když klientovi dáte propisku nebo blok, tak se asi nadšené odezvy úplně nedočkáte. Tyto předměty spadají do kategorie provozních a pracovních potřeb, které se často berou jako samozřejmé. Rozdávají se spíše z čistě praktických důvodů zaměstnancům apod. Patří sem:

- vizitky
- propisky
- bloky
- desky na dokumenty
- tašky
- pracovní textil
- diáře, kalendáře
- apod...

Zákaznické dárky a balíčky

Dárky pro zákazníky už jsou něco víc, než jen pouhý předmět do kanceláře. Jde o výraz úcty vůči obdarovanému nejen darem samotným, ale i aktem předání. Nejčastěji sem patří:

- diáře
- elektronika - power banky, sluchátka, hodinky
- deštníky
- sady na víno
- domácí potřeby
- kosmetika
- různé balíčky
- apod...

Široký výběr reklamních a dárkových předmětů najdete na e-shopu www.promodarky.cz. S výběrem i potiskem vám rádi poradíme.

Autor: ImperialMedia s.r.o.

Další články z rubriky Byznys

Posuňte své podnikání o krok dál v nové kanceláři!

Nejste spokojeni se svými kancelářskými prostory? Tak si pronajměte jiné! Rozhodně je z čeho vybírat! Pracovní prostředí musí být pro zaměstnance inspirativní. A do práce samozřejmě budou muset chodit rádi. Pokud tomu tak nebude a oni budou od ...

Máte vlastní second hand? Víme, jak seženete oblečení levněji

Oblečení z druhé ruky je v západních zemích už po desítky let velmi populární způsob nakupování. U nás se dostává do popředí až v posledních letech. Č ...

Magnetické tabule s popisovatelným povrchem využijete v práci i v soukromí

Popisovací tabule s magnetickým povrchem jsou nepostradatelnou součástí moderních pracovních prostor, zejména kanceláří a zasedacích místností. Prosto ...

Kanceláře k pronájmu získávají na popularitě. Pronajměte si jednu v Brně

I přes rostoucí popularitu flexibilních pracovních modelů zůstává poptávka po kancelářských prostorách poměrně vysoká, protože mít vyhrazené pracovní ...

Jak psát motivační dopis, abyste zaujali personalisty

Hledání nového zaměstnání bývá většinou běh na dlouhou trať. Nelze ho najít okamžitě, i když jsou výjimky, že se to někomu podaří. Zpravidla je však n ...

Doporučujeme



Neděle 5.5.2024
Počasí v ČR
Počasí v regionech »