InfoDnes.cz » Zpravodajství » Domácí

SZIF vypsal tendr na podporu biopotravin a produktů ekologického zemědělství ve výši 60 milionů korun

16.02.2023
Státní zemědělský intervenční fond (Fond) přijímá nabídky na poskytnutí marketingové, PR kampaně a komunikační podpory biopotravin a ekologického zemědělství na období 3 let. Uchazeči mohou podat nabídky do 9. března 2023 do 10.00 hodin. Na rámcovou dohodu s vítězem Fond vyčlenil 60 milionů korun.
Ilustrační snímek | Foto: pixabay.com
"Hledáme partnera, který nám přinese jak zajímavé kreativní pojetí, tak i zodpovědnou exekutivní podporu. Základem je profesionální dlouhodobá spolupráce, která bude znamenat posun primárně ve vnímání značky BIO zebra a BIO list," uvedla k otevřenému výběrovému řízení Kateřina Ratajová, ředitelka Odboru administrace kvalitních potravin Fondu. A dodala "Cílem kampaně zaměřené na širokou i odbornou veřejnost je zvýšení znalosti bio značek a celkové zvýšení zájmu nakupujících o bioprodukty. U výrobců pak chceme zvýšit zájem o produkci v ekologickém režimu," uvádí k záměru Kateřina Ratajová.

Cílem komunikační kampaně vítězné agentury bude spotřebitele seznámit s odpovědí na otázky, co je tou biokvalitou, která se mi vyplatí, jak je kontrolovaná a jak ji jednoduše poznám? Čím je zapříčiněn rozdíl v ceně oproti běžnému výrobku? A současně informovat, že respektováním adekvátního zdůvodněného cenového rozdílu spotřebitel vlastně přispívá na rozvoj krajiny a zdravého životního prostředí. Důležité je, aby zákazník i v důsledku kampaně preferoval potraviny v biokvalitě a vytvářel tlak na prodejce, aby ve svých prodejnách nabízeli co největší šíři takových produktů.

"Jednou z klíčových oblastí, kterou budeme posuzovat u nabídek, je právě adekvátní zpracování emotivního přístupu v rámci kreativního konceptu. Kampaní chceme posunout téma biokvality na přední místo ?top of mind’ při rozhodování o nákupu potravin," říká Eva Žákovská vedoucí Oddělení marketingu značek kvality.

Navazující propagační kampaň bude pro vysvětlení benefitů ekologické produkce využívat odkazů na loga " BIO zebry" s nápisem "Produkt ekologického zemědělství", která se využívá jako známka biopotravin a také všech bioproduktů vyrobených a certifikovaných v ČR a loga Evropské unie pro ekologickou produkci tzv. " BIO listem".

Kampaň také musí naplnit předpoklady formulované v Akčním plánu České republiky pro rozvoj ekologického zemědělství v letech 2021 - 2027 schváleného vládou ČR dne 10. května 2021.

Veškeré informace o veřejné zakázce naleznete v registru zakázek na profilu Fondu zde



Zdroj: SZIF

Další články z rubriky Domácí

Česká armáda má čtyři nové piloty Gripenů. Při výcviku museli zvládnout 9G

Čáslavská 21. základna taktického letectva rozšířila řady pilotů stíhacích letounů JAS-39 Gripen. Během tříměsíčního přeškolovacího výcviku na švédské základně S?tenäs uspěli spolu s maďarskými a brazilskými kolegy. Vojáky nyní v ČR čeká ještě ...

RegioJet objednal u Škoda Group nové elektrické jednotky za 3,5 mld. Kč

RegioJet, největší soukromý železniční dopravce ve střední Evropě, potvrzuje svůj závazek k modernizaci svého vozového parku investicí do nových elekt ...

Malí výtvarníci obdrželi ceny za ztvárnění tématu digitalizace a jejího dopadu na bezpečnost práce

Náměstkyně ministra práce a sociálních věcí Zuzana Freitas Lopesová předala ceny vítězům dětské výtvarné soutěže Lidé a roboti při práci. Zúčastnilo s ...

Programové období 2014-2020 míří do cíle. Česko vyčerpá 100 % z fondů Evropské unie

Eurokomisařka pro soudržnost a reformy Elisa Ferreira na setkání s místopředsedou vlády pro digitalizaci a ministrem pro místní rozvoj Ivanem Bartošem ...

Jubilejní EKOFILM představuje vizuální styl 50. ročníku

Nejstarší evropský filmový festival o životním prostředí EKOFILM představil vizuální styl pro jubilejní 50. ročník. Letos poprvé se na něj vyhlásila v ...

Doporučujeme



Čtvrtek 16.5.2024
Počasí v ČR
Počasí v regionech »