InfoDnes.cz » Zpravodajství » Domácí

ČEZ Prodej obhájil titul nejdůvěryhodnějšího dodavatele energií

15.11.2022
Společnost ČEZ Prodej pošesté za sebou stanula v žebříčku Nejdůvěryhodnější značka na stupních vítězů v kategorii dodavatelé energií. Pozici dodavatele, kterému lidé nejvíc důvěřují, si udržela i v době největší energetické krize za posledních třicet let. Zúročuje tak své dlouhodobé zaměření na prozákaznický přístup. Průzkum zaměřený na spotřebitelskou důvěru se dotazuje na názor zhruba 4 000 respondentů.
Foto: cez.cz
Čeští spotřebitelé hodnotili v nezávislém průzkumu Nejdůvěryhodnější značka 2022 téměř 900 značek v 90 kategoriích od rychloobrátkového zboží až po poskytovatele služeb. V kategorii dodavatelů energií vyhrála společnost ČEZ Prodej.

"Období krize je vždy prubířským kamenem důvěry. Současná doba je pro zákazníky velmi náročná. Jsem rád, že klienti oceňují, že ČEZ zůstává věrný svému dlouholetému přístupu a dál se k zákazníkům chová transparentně a férově. Dodržujeme podmínky smluv, nenabízíme produkty, které se pro domácnosti nehodí. Také rozšiřujeme síť kontaktních míst, tak abychom byli lidem co nejdostupnější, rozšiřujeme funkce on-line portálu MŮJ ČEZ, motivujeme k zákazníky k úsporám a nabízíme jim k tomu odborné poradenství," říká Tomáš Kadlec, generální ředitel ČEZ Prodej.

ČEZ Prodej v posledním roce významně posílil digitální kanály i celkovou zákaznickou obsluhu. Rozšířil možnosti on-line portálu MŮJ ČEZ, tak aby si co nejvíce záležitostí mohli lidé vyřídit z pohodlí domova a zároveň měli neustále přehled o své aktuální spotřebě. Portál již využívá přes 1 000 000 zákazníků. Od loňského srpna otevřel ČEZ Prodej po celé republice přes 70 nových kontaktních míst na pobočkách České pošty, kam jsou zvyklí chodit zejména senioři. Nabral také nové operátory do call center a zákaznických center. ČEZ Prodej také podporuje své zákazníky v úsporách. Poradenský portál www.setrim.cz, který nabízí desítky rad a tipů na úsporná opatření šitá na míru konkrétní domácnosti, již navštívilo 900 000 zájemců. I výsledky průzkumu spokojenosti zákazníků za říjen ukazují, že nyní je s našimi zaměstnanci spokojeno 95 % zákazníků.

Zdroj: ČEZ

Další články z rubriky Domácí

Ministerstvo zdravotnictví chce zmírnit zátěž sester, spustilo pilotní projekt

Ministerstvo zdravotnictví spustilo pilotní projekt s názvem Měření ošetřovatelské zátěže. Jeho cílem je zmapovat činnosti sester na jednotlivých pracovištích a na základě dat ze sledování upravit jejich pracovní podmínky a optimalizovat personální ...

Cvičení Federated Cloud 2024 prověřilo technologie systému velení a řízení

Od 10. do 26. dubna se v posádce 15. ženijního pluku v Bechyni, dalších místech ČR a vybraných členských státech NATO konal již 5. ročník mezinárodníh ...

Úřad práce nabízí lidem až 50 000 Kč na rekvalifikaci

Během následujících 16 měsíců chce Úřad práce ČR proškolit a rekvalifikovat v digitálních dovednostech cca 100 000 lidí. Dosud kurzy úspěšně absolvova ...

Dětský čin roku slaví 20 let, jubilejní ročník odstartoval

I mezi těmi nejmladšími jsou hrdinové, jejichž velké činy si zaslouží uznání a pozornost. S cílem podpořit právě tuto myšlenku vznikl již před dvěma d ...

Od 1. května FlixBus spustil sezonní linky na jadranské pobřeží

Flix, rychle rostoucí společnost v oblasti technologie a mobility, oznamuje puštění sezonních nočních linek do Chorvatska. Mimo níže zmíněné spoje bud ...

Doporučujeme



Pátek 3.5.2024
Počasí v ČR
Počasí v regionech »