InfoDnes.cz » Zpravodajství » Magazín » Byznys

Kdo není vidět na internetu, jako by nebyl! Jak jste na tom vy?

24.03.2020
Zatímco v dřívějších dobách nám stačilo udělat pár polepů na auta, plakáty na vývěsku, nebo reklamu v novinách, dnes je doba jiná. Kdo zaspí, nemá tržby. Jak jste na tom s internetovým prostorem vy? Znáte tipy a triky, jak to zařídit, aby o vás zákazníci věděli?
Ilustrační snímek | Foto: pixabay.com
Reklama je důležitá
O roli reklamy v každém odvětví podnikání asi nemusíme dlouho hovořit. Ale v dnešní době je více než kdy jindy potřeba nalézt nejmodernější reklamní služby, které vám zajistí komplexní péči o online svět. Díky tomu, že se o vás postará profesionální firma, vás totiž naleznou nejen zákazníci, ale také vyhledávací roboti, kteří určují, na jakých pozicích ve vyhledávačích, jako je Seznam nebo Google, se vaše firma bude nacházet. Možností, jak se zviditelnit, je celá řada.

Kde se hledají zákazníci
Abyste si našli a udrželi novou klientelu, je potřeba nabízet nejen kvalitní produkty nebo služby, ale také umožnit zákazníkům, aby se o vás dozvěděli. K tomu je možné přistoupit velmi zodpovědně a využít reklamu na Facebooku, Instagramu nebo v zájmových skupinách, kde se pohybují lidé z vaší cílové skupiny. Nabídnete-li své zboží a služby tam, kde je lidé přímo vyhledávají, máte vyhráno. Přesně to je totiž prostor, kde se dnes lidé rozhodují o tom, kde si zakoupí právě to, co potřebují.

Stagnace?
Stagnuje vaše firma? Dostali jste se do bodu, kdy si představujete, že by vaše firma měla vzkvétat, a místo toho se tržby nedaří? Je to zřejmě proto, že nejste dostatečně vidět. Online prostor je tím pravým místem, kam se přesunuli zákazníci. Už je neulovíte na dobře provedenou reklamu ve veřejném prostoru - lidé jsou vůči takové formě propagace již často skeptičtí, nebo ji dokonce odmítají vidět. Dnes je potřeba být viděn v online prostoru.

A co vy? Jak je na tom váš business?
Autor: ML

Další články z rubriky Byznys

Reklamní předměty v roce 2020 - na jaké vlně se povezou?

Nové trendy se neobjevují jenom v módě, ale i v celé řadě dalších oblastí. Pronikají pochopitelně i do světa reklamy. Zákazníci vzhledem k zavedeným koronavirovým opatřením mění svoje zažité zvyky a chování a firmám nezbývá nic jiného, než na to ...

Až 86 % Čechů si ověřuje obchodníka při prvním nákupu, třetina spoléhá na předchozí zkušenost

Průzkum Ipsos pro Exactly prozradil, že až 86 % zákazníků si před prvním nákupem v novém e-shopu ověří jeho spolehlivost. Bezpečnost internetového obc ...

Hledáte spolehlivou přepravu pro vaše zásilky? Poradíme vám!

Máte menší e-shop a hledáte kvalitního přepravce pro expedici vašich zásilek k zákazníkům? Jste soukromá osoba a občas posíláte balíčky rodině do zahr ...

Hash rate Bitcoinu se po půlení BTC propadl

Podle aktuální dat na webu blockchain.com se Hash rate Bitcoinu po půlení silně propadl. Ukazuje se že za poslední týden byl úbytek až o 30% procent. ...

Kterých odvětví se krize nejvíc dotkla? Na jakou podporu od státu mají nárok?

Velká celosvětová krize, způsobená pandemií koronaviru, napáchala obrovské škody jak na lidských životech, tak i na ekonomice jednotlivých zemí. I Čes ...

Doporučujeme



Středa 3.6.2020
Počasí v ČR
Počasí v regionech »