InfoDnes.cz » Zpravodajství » Magazín » Byznys

Jak na optimalizaci webových stránek?

14.10.2019
Webové stránky jsou již nepostradatelnou součástí každé firmy či jednotlivce. Jsou profesionální vizitkou i prezentací a investice do nich se opravdu vyplatí. Aby však fungovaly podle vašich představ a měly spoustu návštěvníků a zájemců o vaše produkty a služby, tak je potřebné, aby byly vidět.
Ilustrační snímek | Foto: pixabay.com
A to nejen jako součást vašich kontaktních údajů či propagačních materiálů, ale přímo na internetu. Spousta vlastníků webových stránek žije totiž v tom, že stačí stránky jen založit a na internetu jsou vidět automaticky. Dokonce takové informace často dostávají i od samotných tvůrců webových stránek. To je však opravdu velký omyl, protože pro viditelnost a zvýšení návštěv jsou potřebné optimalizace webových stránek.

S tímto pojmem se setkáte i pod zkratkou SEO z anglického výrazu Search Engine Optimization. A ten se nechá volně přeložit právě jako optimalizace webů pro vyhledávače.

Hned na začátku je důležité zmínit, že SEO optimalizace nespočívá jen v nějakém nastavení. Jde o dlouhodobý proces vyžadující individuální přístup, pravidelnost a intenzivnost.

O profesionální a odborné provedení se postará SEO specialista, který má pole působnosti jak na území ČR, tak i na Slovensku. Je důležité vybrat si odborníka na slovo vzatého, který má letité zkušenosti a ví, jak správný proces SEO vypadá.

Vše začíná konzultací s klientem, aby si specialista ujasnil obsah činnosti a obsah webových stránek, potřeby a cíle klienta. Individuální přístup je na prvním místě.

Následně proběhne SEO audit webu, který má za úkol zjistit, jak si dané webové stránky stojí, jaké mají klady i zápory, proč je konkurence na tom lépe, jaké chyby brání webovým stránkám v rozletu a podobně.

SEO analýza nedostatky nejen odhalí, ale i odstraní a vybere správné nastavení od obsahu až po strukturu atd. Dále proběhne kompletní analýza klíčových slov, návrhy a konkrétní výběr.

Nepostradatelnou součástí optimalizace je linkbuilding či jinak zvané budování zpětných odkazů. Jedná se o marketingovou strategii, která má smysl a zaručený úspěch. K těmto metodám se přidává také copywriting, protože právě kvalitní obsah a PR články dokážou vaše webové stránky dostat na výsluní.

Jakmile toto všechno proběhne, tak vyhledávače začnou vaše weby vnímat pozitivně, a dokonce získáte i vyšší pozice ve vyhledávačích. Tím se nejen zviditelníte, ale vaše stránky budou mít i zvýšenou návštěvnost.

Zdroj: SEOLight

Další články z rubriky Byznys

Firmy si pozitivní komunikací při pandemii udržely zákazníky. Polovina lidí chce nekoronavirové zprávy

Značky, které během pandemie komunikovaly pozitivně, si dle třetiny spotřebitelů (35 %) udržely jejich loajalitu. A naopak firmy, které se zcela odmlčely, vyvolaly v 31 % případů obavy o svou finanční stabilitu. Ukázal to globální průzkum výzkumné ...

Reklamní předměty v roce 2020 - na jaké vlně se povezou?

Nové trendy se neobjevují jenom v módě, ale i v celé řadě dalších oblastí. Pronikají pochopitelně i do světa reklamy. Zákazníci vzhledem k zavedeným k ...

Až 86 % Čechů si ověřuje obchodníka při prvním nákupu, třetina spoléhá na předchozí zkušenost

Průzkum Ipsos pro Exactly prozradil, že až 86 % zákazníků si před prvním nákupem v novém e-shopu ověří jeho spolehlivost. Bezpečnost internetového obc ...

Hledáte spolehlivou přepravu pro vaše zásilky? Poradíme vám!

Máte menší e-shop a hledáte kvalitního přepravce pro expedici vašich zásilek k zákazníkům? Jste soukromá osoba a občas posíláte balíčky rodině do zahr ...

Hash rate Bitcoinu se po půlení BTC propadl

Podle aktuální dat na webu blockchain.com se Hash rate Bitcoinu po půlení silně propadl. Ukazuje se že za poslední týden byl úbytek až o 30% procent. ...

Doporučujeme



Sobota 6.6.2020
Počasí v ČR
Počasí v regionech »