InfoDnes.cz » Zpravodajství » Magazín » Byznys

Jak na optimalizaci webových stránek?

14.10.2019
Webové stránky jsou již nepostradatelnou součástí každé firmy či jednotlivce. Jsou profesionální vizitkou i prezentací a investice do nich se opravdu vyplatí. Aby však fungovaly podle vašich představ a měly spoustu návštěvníků a zájemců o vaše produkty a služby, tak je potřebné, aby byly vidět.
Ilustrační snímek | Foto: pixabay.com
A to nejen jako součást vašich kontaktních údajů či propagačních materiálů, ale přímo na internetu. Spousta vlastníků webových stránek žije totiž v tom, že stačí stránky jen založit a na internetu jsou vidět automaticky. Dokonce takové informace často dostávají i od samotných tvůrců webových stránek. To je však opravdu velký omyl, protože pro viditelnost a zvýšení návštěv jsou potřebné optimalizace webových stránek.

S tímto pojmem se setkáte i pod zkratkou SEO z anglického výrazu Search Engine Optimization. A ten se nechá volně přeložit právě jako optimalizace webů pro vyhledávače.

Hned na začátku je důležité zmínit, že SEO optimalizace nespočívá jen v nějakém nastavení. Jde o dlouhodobý proces vyžadující individuální přístup, pravidelnost a intenzivnost.

O profesionální a odborné provedení se postará SEO specialista, který má pole působnosti jak na území ČR, tak i na Slovensku. Je důležité vybrat si odborníka na slovo vzatého, který má letité zkušenosti a ví, jak správný proces SEO vypadá.

Vše začíná konzultací s klientem, aby si specialista ujasnil obsah činnosti a obsah webových stránek, potřeby a cíle klienta. Individuální přístup je na prvním místě.

Následně proběhne SEO audit webu, který má za úkol zjistit, jak si dané webové stránky stojí, jaké mají klady i zápory, proč je konkurence na tom lépe, jaké chyby brání webovým stránkám v rozletu a podobně.

SEO analýza nedostatky nejen odhalí, ale i odstraní a vybere správné nastavení od obsahu až po strukturu atd. Dále proběhne kompletní analýza klíčových slov, návrhy a konkrétní výběr.

Nepostradatelnou součástí optimalizace je linkbuilding či jinak zvané budování zpětných odkazů. Jedná se o marketingovou strategii, která má smysl a zaručený úspěch. K těmto metodám se přidává také copywriting, protože právě kvalitní obsah a PR články dokážou vaše webové stránky dostat na výsluní.

Jakmile toto všechno proběhne, tak vyhledávače začnou vaše weby vnímat pozitivně, a dokonce získáte i vyšší pozice ve vyhledávačích. Tím se nejen zviditelníte, ale vaše stránky budou mít i zvýšenou návštěvnost.

Zdroj: SEOLight

Další články z rubriky Byznys

Posuňte své podnikání o krok dál v nové kanceláři!

Nejste spokojeni se svými kancelářskými prostory? Tak si pronajměte jiné! Rozhodně je z čeho vybírat! Pracovní prostředí musí být pro zaměstnance inspirativní. A do práce samozřejmě budou muset chodit rádi. Pokud tomu tak nebude a oni budou od ...

Máte vlastní second hand? Víme, jak seženete oblečení levněji

Oblečení z druhé ruky je v západních zemích už po desítky let velmi populární způsob nakupování. U nás se dostává do popředí až v posledních letech. Č ...

Magnetické tabule s popisovatelným povrchem využijete v práci i v soukromí

Popisovací tabule s magnetickým povrchem jsou nepostradatelnou součástí moderních pracovních prostor, zejména kanceláří a zasedacích místností. Prosto ...

Kanceláře k pronájmu získávají na popularitě. Pronajměte si jednu v Brně

I přes rostoucí popularitu flexibilních pracovních modelů zůstává poptávka po kancelářských prostorách poměrně vysoká, protože mít vyhrazené pracovní ...

Jak psát motivační dopis, abyste zaujali personalisty

Hledání nového zaměstnání bývá většinou běh na dlouhou trať. Nelze ho najít okamžitě, i když jsou výjimky, že se to někomu podaří. Zpravidla je však n ...

Doporučujeme



Čtvrtek 2.5.2024
Počasí v ČR
Počasí v regionech »