InfoDnes.cz » Zpravodajství » Magazín » Rady a tipy

Chcete získat pozornost zákazníků? Nezapomínejte na reklamní předměty

12.10.2023
Podnikání v oblasti obchodu je opravdová řehole, s níž se dokážou dlouhodobě uživit jen ti nejšikovnější. Ať už totiž prodáváte libovolné zboží, musíte počítat se stovkami dalších konkurentů. Ti se vám dennodenně snaží přebrat co nejvíce zákazníků. Jak si zajistíte jejich pozornost?
Ilustrační snímek | Zdroj: www.unipresent.cz

Běžná reklama nestačí


Možná vás napadne, že stačí spustit klasické reklamní kampaně napříč různými platformami. Ačkoliv se jedná o velmi důležitou součást úspěchu, v dnešní době to už nestačí. Online prostor je totiž zaplavený balastem a pozornost sledujících je nejnižší v historii. Přesně proto přichází na scénu online prodej reklamních předmětů od známé společnosti UniMark.



Nejdříve musíte zvolit adekvátní položky na základě konkrétního oboru. Prodáváte plyšové hračky? Pak jsou dobrou volbou třeba pomůcky do školy, jojo nebo prasátko na mince. Živí vás psí krmivo? Pak se zaměřte na obojky či psí misky. Fantazii se meze nekladou.

Dárek k objednávce


Dané vychytávky můžete přikládat jako dárek zdarma k objednávce, pořádat o ně soutěže nebo je používat jako lákadlo během venkovních akcí. Ať tak, či onak, spokojte se jen s opravdovou kvalitou. Přece jen se jedná o vaši vizitku.

Jak na to? Nejdříve se podívejte na stránku online vizualizace loga, kde si snadno zvolíte požadované položky, kliknete na modré tlačítko "Kalkulovat a koupit s potiskem" a poté se před vámi objeví jednoduchý grafický editor. V něm si v mžiku sestavíte ideální design, a to s pomocí několika málo kliknutí myši.

Online kalkulátor potisku vám zároveň ihned ukáže cenu za každý objednaný kus. Čím větší množství pořídíte, tím levnější každá položka bude. Celá zakázka přitom bude hotová do 1-8 pracovních dní, přičemž poté se můžete začít těšit na brzké doručení.

Autor: St
Fotogalerie:

Další články z rubriky Rady a tipy

Reklamace a běžné opotřebení věci. Co by měl spotřebitel vědět?

Drtivé většině spotřebitelů již byla někdy zamítnuta reklamace. Typicky se jedná o situace, kdy byla vada vytknuta pozdě, spotřebitel zboží poškodil sám nebo se vada na výrobku v rámci vyřizování reklamace neprojevila. Ovšem i když má spotřebitel za ...

Podmínky odstoupení od smlouvy u zboží hygienicky citlivého charakteru

Na právo na odstoupení od smlouvy uzavřené po internetu ve 14 dnech od dodání zboží jsou v dnešní době spotřebitelé již zvyklí a využívají jej velmi č ...

Šmejdi vytahují z lidí peníze za promlčené dluhy. Jak se bránit, radí dTest

Spotřebitelská poradna dTestu se setkává s případy lidí, kterým vznikl dluh tak dávno, že už na něj zapomněli. Léta ho po nich totiž nikdo nevymáhal. ...

Prodloužená záruka u zboží: Na co si dát pozor, radí dTest

Spotřebitelé se dnes mohou velmi často setkat s nabídkou prodloužené záruky na zboží, které kupují. Někdy bývá tato smluvní záruka nabízena automatick ...

DTest se zaměřil na kvalitu arašídových pomazánek

Arašídové máslo si v posledních letech získalo velkou oblibu, a to nejen mezi vegany a sportovci. Je to lahodná a nutričně bohatá potravina, kterou lz ...

Doporučujeme



Čtvrtek 2.5.2024
Počasí v ČR
Počasí v regionech »