InfoDnes.cz » Zpravodajství » Ekonomika

Reklamní předměty, které budou efektivní reklamou hlavně v létě

01.07.2019
Do jaké reklamy investovat, aby nám přinesla co největší množství klientů a zákazníků? Neinvestuje do internetové reklamy, ale raději investuje do reklamních předmětů, které jsou efektivní reklamou dlouhodobě. Reklamní předměty tu byly, jsou a budou, proto do nich vložte své finance a dejte je rychle do oběhu. Obdarujte své zaměstnance, zákazníky a také obchodní partnery, aby reklamní předměty skutečně efektivní reklamou byly. V létě se doporučuje investovat do takových reklamních předmětů, které se v létě ujmou. Víte, jaké to jsou?
Ilustrační snímek | Foto: pixabay.com
Stejně, jako se mění móda s měnícím se ročním obdobím, také se mění reklamní předměty. Zatímco v zimě byste udělali nejlépe, kdybyste investovali do reklamních předmětů v podobě škrabky na sklo nebo v podobě vánoční čepice či punčochy, nyní uděláte nejlépe, pokud budete investovat do zcela jiných předmětů. Jakých? To vám prozradíme!

Reklamní lehátka jsou pro léto jako stvořená
Jelikož lidé tráví během léta hodně času u vody, vyplatí se investovat do reklamních lehátek, které posléze darujete zaměstnancům nebo zákazníkům. Taková reklama bude velice efektivní. Hlavně si ji lidé mohou s sebou nosit kamkoli. Reklamní lehátko může být společníkem na dovolené, může být na druhou stranu také společníkem na koupališti nebo u rybníka či doma na zahradě u bazénu.

Reklamní ručníky se v létě taky hodí
Na koupaliště ani na dovolenou bychom nikdy nešli bez ručníku. Ručník jako takový je zkrátka něco nepostradatelného, proto ať je i tento předmět reklamní. Díky vyvinutým technologiím je možné natisknout logo firmy doslova na jakoukoli látku, navíc si vyberte, jak barevný či velký váš reklamní ručník bude.

Reflexní prvky jsou v létě nepostradatelné
Jelikož v létě chodíme z diskoték nebo festivalů často po tmě pěšky, navíc po neosvětlených silničních komunikacích, potřebujeme mít reflexní prvky. To je zkrátka dané zákonem. Pokud někdo reflexní prvek nemá a přechází po neosvětlené silniční komunikaci v noci, pak ohrožuje nejen sebe, ale i řidiče, který nestihne zareagovat, jelikož chodce neuvidí.
Zdroj: Taeda services

Další články z rubriky Ekonomika

Nezaměstnanost v květnu vzrostla na 3,6 procenta. Úřad práce eviduje 266 tisíc nezaměstnaných

Nezaměstnanost v Česku se v květnu zvýšila na 3,6 %. Oproti předchozímu měsíci dubnu jde o nárůst o 0,2 p.b. Úřad práce ČR evidoval k 31. květnu celkem 266 144 uchazečů o zaměstnání, což je o 12 104 více než v dubnu a zároveň o 65 469 osob více než ...

Mzdy v Česku dlouhodobě rostly rychleji než v celé EU, v loňském roce byly na úrovni 43% průměru EU

Mzdy českých zaměstnanců byly v loňském roce na úrovni 43 % průměru Evropské unie. Dynamika růstu domácích výdělků byla od roku 2010 podstatně vyšší n ...

Inovacemi bojují s pandemií covid-19 a jejími dopady. Firmy podaly projekty za 700 milionů korun

Ministerstvo průmyslu a obchodu ukončilo příjem žádostí o dotace v druhé soutěži podprogramu "Inovace do praxe" programu The Country for the Future, k ...

Ministerstvo zahájilo příjem žádostí o dotace v programu Vysokorychlostní internet

Agentura pro podnikání a inovace (API), zprostředkující subjekt Operačního programu Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost (OP PIK), dnes zahájil ...

Pražský dopravní podnik zrekonstruuje další tramvajovou trať, tentokrát ve Starostrašnické ulici a V Olšinách

Dopravní podnik hl. m. Prahy (DPP) pokračuje v rekonstrukcích tramvajových tratí v Praze, tentokrát ve Strašnicích. Ve čtvrtek 4. 6. 2020 ráno zahájí ...

Doporučujeme



Sobota 6.6.2020
Počasí v ČR
Počasí v regionech »