InfoDnes.cz » Zpravodajství » Ekonomika

Reklamní předměty, které budou efektivní reklamou hlavně v létě

01.07.2019
Do jaké reklamy investovat, aby nám přinesla co největší množství klientů a zákazníků? Neinvestuje do internetové reklamy, ale raději investuje do reklamních předmětů, které jsou efektivní reklamou dlouhodobě. Reklamní předměty tu byly, jsou a budou, proto do nich vložte své finance a dejte je rychle do oběhu. Obdarujte své zaměstnance, zákazníky a také obchodní partnery, aby reklamní předměty skutečně efektivní reklamou byly. V létě se doporučuje investovat do takových reklamních předmětů, které se v létě ujmou. Víte, jaké to jsou?
Ilustrační snímek | Foto: pixabay.com
Stejně, jako se mění móda s měnícím se ročním obdobím, také se mění reklamní předměty. Zatímco v zimě byste udělali nejlépe, kdybyste investovali do reklamních předmětů v podobě škrabky na sklo nebo v podobě vánoční čepice či punčochy, nyní uděláte nejlépe, pokud budete investovat do zcela jiných předmětů. Jakých? To vám prozradíme!

Reklamní lehátka jsou pro léto jako stvořená
Jelikož lidé tráví během léta hodně času u vody, vyplatí se investovat do reklamních lehátek, které posléze darujete zaměstnancům nebo zákazníkům. Taková reklama bude velice efektivní. Hlavně si ji lidé mohou s sebou nosit kamkoli. Reklamní lehátko může být společníkem na dovolené, může být na druhou stranu také společníkem na koupališti nebo u rybníka či doma na zahradě u bazénu.

Reklamní ručníky se v létě taky hodí
Na koupaliště ani na dovolenou bychom nikdy nešli bez ručníku. Ručník jako takový je zkrátka něco nepostradatelného, proto ať je i tento předmět reklamní. Díky vyvinutým technologiím je možné natisknout logo firmy doslova na jakoukoli látku, navíc si vyberte, jak barevný či velký váš reklamní ručník bude.

Reflexní prvky jsou v létě nepostradatelné
Jelikož v létě chodíme z diskoték nebo festivalů často po tmě pěšky, navíc po neosvětlených silničních komunikacích, potřebujeme mít reflexní prvky. To je zkrátka dané zákonem. Pokud někdo reflexní prvek nemá a přechází po neosvětlené silniční komunikaci v noci, pak ohrožuje nejen sebe, ale i řidiče, který nestihne zareagovat, jelikož chodce neuvidí.
Zdroj: Taeda services

Další články z rubriky Ekonomika

Obce a podnikatelé doporučují místo vracení PET lahví v obchodech dále rozvíjet funkční síť žlutých popelnic

Pokud by se povedlo zavést v Česku moderní zálohovací systém na PET lahve s využitím QR kódu, občané by mohli vracet tyto lahve pohodlněji, ekologičtěji a hygieničtěji. Na rozdíl od aktuálního návrhu Ministerstva životního prostředí by se také ...

MPO: Firmy a výzkumné a klastrové organizace mohou žádat o dotace na podporu inovačních aktivit

Agentura pro podnikání a inovace (API), zprostředkující subjekt Operačního programu Technologie a aplikace pro konkurenceschopnost (OP TAK), včera zah ...

MPO: Více elektřiny z obnovitelných zdrojů energie. Jejich rozvoj usnadní akcelerační zóny

Povolení výstavby větrných farem, solárních parků včetně souvisejících akumulačních stanic bude snazší a rychlejší. Vláda schválila usnesení, které Mi ...

Finanční správa začala poplatníkům zasílat údaje k zaplacení daně z nemovitých věcí

Finanční správa začala poplatníky vyrozumívat o nové výši daně z nemovitých věcí. Zhruba milion držitelů datových schránek obdrží údaje k zaplacení da ...

SP ČR: Nařízení o ekodesignu - obava či přínos pro firmy?

Udělat z udržitelnosti pomyslnou normu a napomoci k vytvoření evropského trhu s udržitelnými produkty. To je cílem Nařízení o ekodesignu (ESPR), jehož ...

Doporučujeme



Pátek 26.4.2024
Počasí v ČR
Počasí v regionech »