InfoDnes.cz » Zpravodajství » Regiony

Technologická novinka od české firmy výrazně zlepšuje komunikaci se zákazníkem

07.02.2019
PRAHA - Snad každému už se při řešení problému přes zákaznické linky stalo, že musel několikrát opakovat a vysvětlovat stejné informace, které již napsal do emailu nebo je sdělil předchozímu operátorovi. Tato skutečnost rozhodně na náladě nepřidá, zvlášť když právě řešíte nějaký problém. O tuto komunikační nedokonalost se začal zajímat lídr českého trhu v kontaktních centrech. Společnost Conectart vyvinula nástroj nesoucí název Omnichannel, technologická novinka šetří čas jak operátorovi, tak se především výrazně zlepší servis poskytovaný zákazníkovi.
Ilustrační snímek | Foto: surikatapr.cz
Jak Omnichannel funguje v praxi? "Jde o chytré propojení informací o zákazníkovi, které již v minulosti poskytl buď emailem, přes chat, nebo třeba v rámci minulého telefonátu s operátorem a shrnuje de facto všechny informace tak, aby je nemusel znovu danému operátorovi sdělovat. Ten v systému Omnichannel již vidí, na co se zákazník ptal, s čím potřeboval pomoci a co mu již bylo ze strany operátora zodpovězeno. Jde o nástroj velmi efektivní, protože zákazníci u nás skutečně nemusí čtyřikrát dokola opakovat s čím potřebují pomoci, a hlavně mají pocit, že je firma opravdu zná," popisuje způsob fungování Petr Studnička, generální ředitel společnosti Conectart.

Právě zlepšení zákaznické zkušenosti a její proměna v silný pozitivní zážitek bylo tématem konference Retail Summit 2019, která se konala začátkem února v pražském Clarion Congress Hotel Prague. S technologickou novinkou Omnichannel seznámila účastníky kongresu společnost Conectart, a to ústy svého generálního ředitele. "Naším prvořadým cílem je stále zlepšovat služby, které našim zákazníkům poskytujeme, a proto je důležité bavit se o tom, jak proměnit zákaznickou zkušenost v silný pozitivní zážitek. Naučili jsme se vnímat negativní zkušenosti zákazníků a reagovat na ně. Omnichannel reprezentuje nový směr, který zákazník od zákaznické péče očekává - profesionalitu, připravenost a časovou efektivitu," říká Petr Studnička.

Další články z rubriky Regiony

Kilometry naděje pro Lianku a Vladimíra

Liberec, 26.04.2024 - S podporou dopravní společnosti ATRA TRANS s.r.o. otevírá nadace Kilometry naděje již čtvrtým rokem své brány a představuje příběh Lianky a Vladimíra. Oba na první pohled rozdílné příběhy, ale s jedním společným snem. Znovu se ...

Rada Karlovarského kraje odsouhlasila rozdělení dotací na podporu aktivit v oblasti cestovního ruchu

Do oblasti cestovního ruchu míří další prostředky z kraje. Celkem si žadatelé mezi sebou rozdělí 3,1 milionu korun. Peníze směřují nejenom do certifik ...

Jihočeši posílají do soutěže Adapterra Awards 8 projektů z regionu

První tropický den tohoto roku přišel o dva měsíce dřív, než je obvyklé. Přesně to je ukázkou extrémů počasí, které nás v budoucnu čekají a které nás ...

Středočeský kraj se ostře ohrazuje proti návrhu MČ Prahy 6 týkající se regulace dopravy při příjezdech z kraje

Rada Středočeského kraje na svém včerejším jednání přijala usnesení, ve kterém se ostře ohrazuje proti návrhu městské části Prahy 6 v souvislosti s pl ...

Praha zprovoznila další část cyklostezky A1 mezi Stromovkou a ulicí Varhulíkové

Hlavní město prostřednictvím Technické správy komunikací hl. m. Prahy (TSK) otevřelo novou část páteřní cyklotrasy A1 od mostu Barikádníků po ulici Va ...

Doporučujeme



Neděle 28.4.2024
Počasí v ČR
Počasí v regionech »