InfoDnes.cz » Zpravodajství » Regiony

Nižší ceny dětského zboží pro všechny rodiče. Košík.cz spouští klub Benjamínek

04.12.2018
PRAHA - Doprava zdarma, osobní slevy na dětský sortiment, cashback až 5 %. To jsou jen některé z výhod dětského klubu Benjamínek, který v prosinci spustil e-shop s potravinami Košík.cz. Reaguje tak na rostoucí zájem o nákupy online ze strany rodin s malými dětmi. Ty se v současnosti podílí skoro na polovině B2C tržeb. Do klubu se může přihlásit každý, jedinou podmínkou členství je útrata v kategorii dětského zboží, která musí měsíčně přesáhnout alespoň stokorunu. Partnery klubu se staly značky jako Pampers, Nutrilon nebo Sunárek.
Ilustrační snímek | Foto: kosik.cz/benjaminek
Klub kromě zmíněné dopravy zdarma od pondělí do pátku mezi 9-16 hodinou nabídne také individuální rodičovské slevy až do výše 30 % na 50 položek z dětského sortimentu, jako jsou plenky, dětská výživa nebo výbavička. Výhradně pro členy klubu budou určeny i speciální akce a produkty, které jiní uživatelé neuvidí. Veškeré informace o chystaných slevách nebo marketingových akcích se rodiče z klubu dozví s dostatečným předstihem. Členové z každého nákupu zároveň dostanou 2% cashback v kreditech, v případě nákupu přes službu Twisto to budou další 3 %.

Pro aktivaci členství se stačí registrovat na stránce klubu (www.kosik.cz/benjaminek). Jedinou symbolickou podmínkou pro automatické prodlužování členství je utratit každý měsíc alespoň stokorunu za produkty z dětské sekce.
"Dětský klub je jen další z řady vylepšení, která jsme našim uživatelům v posledních týdnech přinesli. Košík.cz tu je jednoduše pro všechny. Mámy, tátové a jejich děti zároveň patří mezi naše nejdůležitější zákazníky. Tvrdě jsme pracovali na cenotvorbě, abychom zajistili opravdu bezkonkurenční ceny. Víme totiž, že i pár korun méně za každou plenku může domácnosti s dětmi výrazně pomoci," zmiňuje ředitel Košíku Tomáš Jeřábek.

V současné době tvoří rodiny s dětmi asi polovinu všech zákazníků. Košík.cz s nimi bude podobu klubu dále ladit. Rád by ho také co nejvíce otevřel pro co největší počet značek.
"V současnosti jsme vyjednali skvělé podmínky s celou řadou velkých dodavatelů. Rodičům a dětem bychom postupně rádi přinesli co nejvíce značek, po kterých touží. A značkám naopak umožníme úzký kontakt s důležitou cílovou skupinou v online prostředí," uzavírá Tomáš Jeřábek.



Další články z rubriky Regiony

Horská služba Beskydy narazila soudek piva z vlastního ležáckého tanku

Nošovice - Ležácký tank Horské služby Beskydy vydal svůj chmelový poklad. Výroční ocenění Radegastův Strážce Hořkosti za rok 2023 již Horská služba Beskydy obdržela. Nyní si slavnostně převzala ve speciálním dřevěném soudku symbolickou várku piva ...

Festival Maker Faire Prague letos ohromí malé i velké vynálezce a inovátory obrovskými instalacemi

PRAHA - Festival kreativity Maker Faire chystá v Praze program pro fanoušky vynálezů a novodobého kutilství. Hlavním cílem je ukázat všem, že můžou tv ...

Počerady dostaly další výjimku na toxickou rtuť. Nevládní organizace a místní spolky se odvolají

Úředníci Ústeckého kraje rozhodli o prodloužení rozsáhlé výjimky z limitu na ochranu zdraví lidí před vypouštěním rtuti z uhelné elektrárny Počerady z ...

Magistrát města Brna a Česká pošta otevřeli první třípřepážkovou poštu Partner

V pondělí 6. května byla v Brně v Orlí ulici slavnostně otevřena první třípřepážková pošta Partner v České republice. Provozovat ji bude Magistrát měs ...

Letiště Praha podepsalo smlouvu na projekční práce pro rozšíření terminálových kapacit

Letiště Praha podepsalo smlouvu, která přibližuje realizační plány dalšího rozvoje. Dokument se týká zejména projekčních příprav se záměrem rozšíření ...

Doporučujeme



Pondělí 6.5.2024
Počasí v ČR
Počasí v regionech »