InfoDnes.cz » Zpravodajství » Regiony

Bankéři České spořitelny v Jihočeském kraji nazují v pondělí 8. října papuče

05.10.2018
JIHOČESKÝ KRAJ - Česká spořitelna se přidává k letošní kampani Doma na podporu mobilních hospiců. Kampaň startuje v pondělí 8. října tzv. Papučovým dnem, papuče ten den nazují i bankéři České spořitelny v Jihočeském kraji.
Ilustrační snímek | Foto: papucovyden.cz
80 % lidí chce zemřít doma, ale jen 20 % se to podaří. Mobilní hospice v čele s hlavním organizátorem kampaně Doma ostravským Mobilním hospicem Ondrášek umožňují nevyléčitelně nemocným dospělým i dětem strávit své poslední dny v životě důstojně a doma. Jako symbol kampaně hospic zvolil papuče a spolu s dalšími hospici napříč republikou vyzval všechny, aby přišli v pondělí 8. října do práce v papučích. "Hozenou papuči" zvedli i pracovníci České spořitelny i v Jihočeském kraji. 8. října budou v kancelářích i v pobočkách v domácí obuvi, aby podpořili povědomí o problematice paliativní péče v České republice.

"Líbí se nám, že Papučový den poukazuje na téma umírání, které u nás bylo dlouhá léta tabuizováno, kreativní a zábavnou cestou. V našem regionu navíc několik hospiců výtečně funguje a my je rádi podpoříme," říká Petr Peškař, regionální ředitel prodeje České spořitelny. V kraji se do kampaně zapojili: písecký Domácí hospic Athelas, táborský Domácí hospic Jordán a třeboňská Hospicová péče sv. Kleofáše.

Zaměstnanci České spořitelny i jejích dceřiných společností (Stavební spořitelna ČS, Penzijní společnost ČS, Realitní společnost ČS...) a značky Erste Premier si na pondělí nechystají jenom papuče, ale i peněženky - neváhají totiž přispět na dobrou věc. Jejich příspěvky následně násobí Nadace České spořitelny. Banka sama za každého pracovníka v papučích přispěje symbolických 10 Kč.

"Vyspělá společnost se dokáže postarat o své potřebné, mezi ně jednoznačně patří nevyléčitelně nemocní, kterým bychom měli umět poskytnout takové služby, aby mohli odejít důstojně a v prostředí, které si sami zvolí. Proto jsme nezaváhali a kampaň Doma podporujeme," doplňuje Filip Hrubý, tiskový mluvčí České spořitelny.
Jednou z dlouhodobých oblastí podpory Nadace České spořitelny je aktivní a důstojné stáří. V grantových programech nadace, do kterých projekty nominují zaměstnanci banky a hlasováním o jejich podpoře rozhodují, patří hospice mezi časté vítěze.

Další články z rubriky Regiony

Aplikace PID Lítačka představuje unikátní vyhledávač tras nové generace

Aplikaci PID Lítačka pro cestování v Praze a Středočeském kraji využívají každý den stovky tisíc lidí. Představuje tak nepostradatelný nástroj pro každého, kdo se pohybuje v regionu. Nový vyhledávač tras přináší vyšší standard služeb vyhledávání, ...

Praha obdržela peníze od Ministerstva kultury, využijí je městská divadla a orchestr

Rada hl. m. Prahy schválila přijetí dvou finančních transferů od Ministerstva kultury ČR v celkové výši 1,8 milionu korun. Peníze budou využity na pok ...

Toyota Autobond otevírá v Ostravě nový showroom

Síť dealerství Toyota v Česku se letos dále rozšiřuje. V polovině května se otevírá v Ostravě-Svinov zcela nový reprezentativní showroom. Společnost A ...

Horská služba Beskydy narazila soudek piva z vlastního ležáckého tanku

Nošovice - Ležácký tank Horské služby Beskydy vydal svůj chmelový poklad. Výroční ocenění Radegastův Strážce Hořkosti za rok 2023 již Horská služba Be ...

Festival Maker Faire Prague letos ohromí malé i velké vynálezce a inovátory obrovskými instalacemi

PRAHA - Festival kreativity Maker Faire chystá v Praze program pro fanoušky vynálezů a novodobého kutilství. Hlavním cílem je ukázat všem, že můžou tv ...

Doporučujeme



Úterý 7.5.2024
Počasí v ČR
Počasí v regionech »