InfoDnes.cz » Zpravodajství » Regiony

Partnerský prodej Mall.cz se rozšiřuje do zahraničí a nově využije Uloženku

04.04.2018
PRAHA - Mall.cz dále rozvíjí úspěšný koncept partnerského prodeje a představuje novinky pro letošní rok, které přináší další vylepšení služeb pro partnerské značky. Od dubna bude nově komplexní dopravní služby pro partnerský prodej zajišťovat Uloženka.cz, která nabídne logistické pokrytí díky své síti výdejen po celé ČR a na Slovensku. Další novinkou pro partnery, kterých je již 105, bude možnost ucelené prezentace jejich zboží a značky přímo na webu Mall.cz a Mall.sk. V roce 2018 navíc plánuje Mall Group plnohodnotné spuštění partnerského programu i v Polsku a Maďarsku.
Ilustrační snímek | Foto: mall.cz
Do partnerského prodeje je nyní zapojeno 105 partnerů, kteří mohou nabízet své zboží na Mall.cz a Mall.sk a využívat silné obchodní zázemí Mall Group. Plánované rozšíření partnerského prodeje do Polska a Maďarska, které se uskuteční v letošním roce, spolupracujícím značkám otevírá dveře do Evropy a umožňuje expanzi na nové trhy.

Partneři Mall.cz v České republice pak mohou nově využít k dopravě zboží službu Uloženka.cz, která nabídne větší flexibilitu v doručování zásilek. "Díky široké síti výdejních míst Uloženky si zákazníci budou moci vybrat takový způsob doručení zboží z partnerského prodeje, který jim bude vyhovovat. Dále se tak rozšiřuje naše spolupráce s Mall.cz, kdy již nyní fungujeme jako výdejní místo," dodává Gabriel Kalapoš z Uloženka.cz.

Mall.cz očekává v letošním roce další nárůst počtu značek a významných společností, které se do partnerského prodeje zapojí. Mezi nimi se objeví například Bushman nebo Intercars. V rámci nové strategie partnerům nabídne koncept shop-in-shop umožňující prezentaci značky přímo na webu Mall.cz. "Partnerský prodej je jednou z našich klíčových aktivit, kterou chceme i nadále rozvíjet. Našim partnerům umožníme ucelenou prezentaci jejich značky a věříme, že je tento koncept spolu se silným zázemím Mall Group zaujme," dodává Miroslav Matyáš, Head of Marketplace Mall Group. "Očekáváme, že během dalších měsíců přibydou především značky z kategorií sport, domácnost, auto-moto a móda, pro které je partnerský prodej velmi atraktivní možností, jak oslovit nové zákazníky."

Další články z rubriky Regiony

Mezi Budislaví a Prosečí začíná oprava silnice

Klimatické podmínky i nadměrná doprava se v regionu výrazně podepsaly na stavu komunikací. Po skončení zimní údržby je to vidět například na úseku silnice II/359 mezi Budislaví a Prosečí. S ohledem na další plánované investice se proto v pondělí 29. ...

V Ústeckém kraji začne koncem května příjem žádostí o dotace pro podnikatele

Dubnové Zastupitelstvo Ústeckého kraje i letos schválilo dotační program pro začínající podnikatele. Příjem žádostí o dotace bude zahájen 27. května a ...

ČHMÚ vydalo ve Středočeském kraji výstrahu před nebezpečím vzniku požárů

Český hydrometeorologický ústav vydal dne 29. 4. 2024 výstrahu č. 000151 před nebezpečím vzniku požárů na území Středočeského kraje, platnou od 30. 4. ...

Revizoři DPMB budou vybaveni kamerami. Zjednoduší to vyřizování stížností

Revizoři Dopravního podniku města Brna (DPMB) budou mít od začátku května ve výbavě kamerový monitorovací systém. Zaznamená průběh jejich pracovní čin ...

V Hradci Králové odstartoval Czechia Travel Trade Day 2024

Do Královehradeckého kraje loni přijelo nejvíce turistů za posledních 11 let. Celkem jich tento region navštívilo více než 1,5 milionu, z toho 80 % tv ...

Doporučujeme



Pondělí 29.4.2024
Počasí v ČR
Počasí v regionech »