InfoDnes.cz » Zpravodajství » Regiony

Díky kampani S malou pomocí k velké radosti pomůže Český červený kříž dětem v nouzi

24.01.2018
PRAHA - Společná kampaň Českého červeného kříže a společností Procter & Gamble a COOP pomohla pro děti v tísni vybrat 370 000 Kč. Díky iniciativě S malou pomocí k velké radosti Český červený kříž zabezpečí útulnější prostředí pro děti žijící se svými rodinami v azylových domech provozovaných ČČK a děti léčící se v Dětské odborné léčebně Ch. G. Masarykové v Bukovanech.
Ilustrační snímek | Foto: neopublic.sk
Větší skříň, polička, obrázek na stěně či prostor, kde si můžou děti hrát... Jen pár samozřejmých věcí, které ale dokáží dětem, které to nejvíce potřebují, udělat radost a vytvořit pro ně útulnou atmosféru během jejich přechodného pobytu v zařízeních Českého červeného kříže. Na tyto a mnoho dalších dětských přání teď budou určeny finanční prostředky vybrané během projektu S malou pomocí k velké radosti.

"Chtěla bych jménem celého Českého červeného kříže, rodin a dětí poděkovat všem, kteří se do akce zapojili. Děti a jejich rodiny v azylových domech se nachází ve velmi složité životní situaci, a proto jsme velmi rádi, že jim takto můžeme zútulnit prostředí pro dočasný pobyt. Obdobně pobyt v léčebně by měl být pro děti co nejpříjemnější, k čemuž nyní také poslouží vybrané finanční prostředky," popisuje účel podpory Miroslava Jirůtková, vedoucí Programového oddělení Úřadu ČČK.

Do kampaně S malou pomocí k velké radosti přispěl každý, kdo si od začátku října do konce loňského roku zakoupil produkty značek Procter & Gamble (Ariel, Lenor, Jar, Pampers, Always, Gillette, Pantene, Head & Shoulders, Old Spice a Oral-B) v obchodech COOP po celé České republice. Z ceny každého produktu bylo na dobrou věc určeno 1 %. Pro děti se tak podařilo získat 370 000 Kč.

"Jsme moc rádi, že naši zákazníci prokázali velký zájem o své okolí a pomoc potřebným. Chtěli bychom poděkovat všem, kteří se v našich obchodech do kampaně zapojili," říká Mgr. Lukáš Němčík, Head of Marketing & Development - COOP. Barbora Kratochvílová, marketingová manažerka pro střední Evropu ve společnosti Procter & Gamble, dodává: "Velmi nás těší, že naše značky opět pomohly tam, kde je to potřeba. A co víc - přinesou i radost! Děkujeme zákazníkům COOP, kteří si některý z našich produktů zakoupili."

Další články z rubriky Regiony

U příležitosti 50 let pražského metra pořádá DPP tuto sobotu na Kačerově výroční Den otevřených dveří

Ve čtvrtek 9. května 2024 uplyne 50 let od slavnostního zahájení provozu první trasy metra v Praze. Dopravní podnik hl. m. Prahy (DPP) oslaví tuto historickou událost společně s Pražany a cestujícími na několika akcích. Tuto sobotu 4. května 2024 od ...

Lesy České republiky obnovily na Krnovsku druhou vodní nádrž

Dolní hájnický rybník zrekonstruovaly Lesy České republiky za 6,8 milionů korun na Krnovsku v Moravskoslezském kraji. Zadržuje vodu, která zlepšuje mí ...

Pietní akt před budovou Českého rozhlasu připomene výročí Květnového povstání roku 1945

U příležitosti 79. výročí Květnového povstání českého lidu se v neděli 5. května od 12.30 hodin uskuteční před historickou budovou Českého rozhlasu v ...

Pražské letiště symbolicky oslavilo dvacet let v EU speciálním livery Lufthansy

Letiště Václava Havla Praha ve středu u příležitosti výročí dvaceti let od vstupu České republiky do Evropské unie navštívil Airbus A320 německé spole ...

Rekonstrukce úseku mezi Lysou nad Labem a Mělníkem přinese zrušení všech přejezdů

Rekonstrukce více než 30 kilometrů dlouhého úseku mezi Lysou nad Labem a Mělníkem má svého projektanta. Dokumentaci pro společné povolení stavby vypra ...

Doporučujeme



Neděle 5.5.2024
Počasí v ČR
Počasí v regionech »