InfoDnes.cz » Zpravodajství » Domácí

Česko jako jedinečná země stvořená pro milovníky pohybu. Začíná zahraniční kampaň CzechTourismu

08.04.2024
Jak při cestování sportovat, relaxovat i odpočívat ukáže zahraničním turistům letošní klíčová kampaň agentury CzechTourism "Unexpected Wellbeing". Navazuje na odborníky oceňovaný originálně-nápaditý vizuál "Unexpected Traditions" z roku 2023 a posouvá téma aktivního turismu do netradiční podoby vyladěné ve spolupráci s kraji. Cíl? Nalákat do Česka co nejvíce cestovatelů z celého světa. Originální vizuály, které bez klišé představují hlavní témata možné aktivní či lázeňské dovolené v Česku, připravila pro CzechTourism kreativní agentura VCCP.
Ilustrační snímek | Foto: pixabay.com
Nový komunikační koncept kampaní České centrály cestovního ruchu na roky 2024 a 2025 "Unexpected Wellbeing" vychází z myšlenky, že Česko jsou de facto jedny velké lázně. Ta letošní poběží na hlavních trzích v USA a v Evropě. Na starém kontinentu bude k vidění ve Velké Británii, v Itálii, ve Španělsku, Francii, v Nizozemsku, Rakousku, Německu, Polsku, na Slovensku a v Maďarsku. V podobě originálních tematických landing pages se objeví i na portálu Visit Czechia.com.
 
"Podstatou celé kampaně je myšlenka, že Česko je země, která má opravdu co nabídnout. Je tu taková pohoda, tak krásná příroda a bohatá kultura, že i když v tuzemsku trávíte dovolenou aktivním odpočinkem, připadáte si jako v lázních. A tak se každá lehce sportovní aktivita stává nečekanou lázeňskou procedurou," přibližuje pojetí kampaně ředitel České centrály cestovního ruchu - CzechTourism František Reismüller a dodává: "Vizuály, které primárně vznikly v angličtině, mají slogany (claimy) jako například "unexpected steam room" u fotky cyklisty v mlze, "unexpected pedicure" u fotky bosých nohou na procházce po skalách v lese či "unexpected aromatherapy" u skupiny lidí, která jde po rozkvetlé louce. Jsou trefné, nápadité a spojují hned několik činností dohromady v originálním mixu. Představivosti se zkrátka meze nekladou a turista se nemusí rozhodovat, jestli chce dovolenou trávit aktivně, nebo dá raději přednost odpočinku v lázních. Může mít obojí. Najednou."

Kampaň tvoří 24 základních tematických vizuálů. Vždy několik pro každé téma aktivní dovolené. Hlavním komunikačním kanálem budou zejména sociální sítě Facebook, Instagram a Youtube. V podobě bannerové reklamy a krátkých tematických videospotů představí zahraničním klientům možnosti, jak u nás mohou strávit dovolenou a jaké nevšední zážitky v Česku mohou prožít. S kreativním konceptem "Unexpected" pracuje CzechTourism už od loňska. Protože se osvědčil, chce v tom pokračovat i letos a příští rok.
 
 "Naším záměrem je ukázat dovolenou v Česku v novém aktivním světle. Nabízí totiž obrovskou variabilitu využití během jediné dovolené. Je tady toho opravdu hodně, a navíc vše blízko u sebe a dá se toho tolik stihnout. Čím víc bude moje dovolená v Česku aktivní, tím bude bohatší a více zážitková," doplňuje ředitelka Odboru marketingu a zahraničních zastoupení CzechTourism Jana Štumpová Konicarová.

Vybraná témata pro jednotlivé kraje:

 
Cyklostezky (kulturní, říční, a dálkové trasy)

MTB (traily, technické ježdění, bikepacking)

Pěší turistika (značené trasy a tematický hiking)

Welness centra

Léčebné lázně

Ferraty a pískovcové lezení

Vodní sporty

Golf

Sjezdové a běžecké lyžování

Celkový roční rozpočet kampaně "Unexpected Wellbeing" je 34 milionů korun. Po úvodní jarní fázi bude následovat další, zaměřená na podzimní a zimní sezónu. Jde o třetí kampaň, kterou agentura VCCP pro CzechTourism připravila. Tou první byly loňské jarní "Březnové hory" na podporu domácího cestovního ruchu Česka, druhou pak úspěšná zahraniční kampaň "Nečekané tradice", která běžela v průběhu celého roku 2023.

Zdroj: CzechTourism

Další články z rubriky Domácí

Zemědělci chystají další protest, do Prahy vyjedou 22. května

Zemědělci chystají další protest, který má upozornit na kritickou situaci v zemědělském sektoru. Zástupci zemědělců, sdružení v nevládních organizacích, se rozhodli vyjádřit svou nespokojenost s vládními opatřeními, která považují za nedostatečná v ...

SYRI: Rotace nezaměstnaných je nižší než v minulosti

Dubnová obecná míra nezaměstnanosti na úrovni 3,7 procenta potvrdila strnulost českého trhu práce z posledních let. Od počátku covid-19 krize lze pozo ...

Náčelník Generálního štábu AČR Karel Řehka navštívil vrtulníkáře v Polsku

Od ledna tohoto roku je v Polsku nově nasazena naše vrtulníková jednotka (Heli Unit). Stočlenný tým z 22. základny vrtulníkového letectva s modernizov ...

Úřad práce: Nezaměstnanost v dubnu klesla na 3,7 procenta, pomohl rozjezd sezónních prací

Úřad práce České republiky evidoval k 30. 4. 2024 celkem 280 078 uchazečů o zaměstnání, o 8 545 méně než v březnu a o 18 395 více než v dubnu 2023. Po ...

Neziskové organizace obdrží 55 milionů na podporu bezbariérového bydlení, značení turistických tras i přeshraniční spolupráce

Rovných 55 milionů korun schválilo letos Ministerstvo pro místní rozvoj na podporu 29 projektů nestátních neziskových organizací. Projekty neziskovek ...

Doporučujeme



Pátek 10.5.2024
Počasí v ČR
Počasí v regionech »