19. 3. 2024 | Tohle je stále větší komedie a nová zjištění nás jen utvrzují ve správnosti předchozích předpokladů. Žádný Solaris zjevně fakticky neexistuje, nemá ani fyzické znaky, které by na vyráběné vozy mohl nalepit. A tak na nich nechává loga Hyundai. (Petr Miler)
19. 3. 2024 | Čekání na zázrak, tak lze po nejnovějším vývoji shrnout podstatu přetrvávající existence druhého pokusu Henrika Fiskera o vlastní automobilku, tentokrát čistě elektrickou. Firma ve snaze ušetřit poslední peníze zastavila výrobu, stěží se vyhne ochraně před věřiteli. (Petr Miler)
18. 3. 2024 | Už snad ani nevěříme tomu, že Jaguar před sebou vidí jakoukoli vlastní budoucnost, to by v podobných záležitostech našlapoval obezřetněji. Vše stále více nasvědčuje tomu, že chce zavřít krám, zbavit se maxima vazeb na svou současnost a prodat značku někomu jinému. (Petr Prokopec)
18. 3. 2024 | Japonci dál kráčí proti proudu mimo jiné lpěním na atmosférickém plnění, právě objemný motor bez turba ale umí nadchnout i odradit. O to druhé se v ještě větší míře snaží i dosti sebevědomé ceny. (Petr Prokopec)
18. 3. 2024 | Je to pozoruhodně excentrická věc, a to stejně jako příběh, který se s těmito vozy pojí. Tak nějak ale sedí ke smýšlení umělce, kterému očividně nikdy nešlo o to s těmito auty jezdit. Také s žádným z nich nikdy nejel. (Petr Miler)
18. 3. 2024 | Tohle auto se dočkalo velmi slušné publicity, je to v podstatě světový unikát a jeho produkce omezená na 150 kusů není zrovna enormní. Jenže také je to auto firmy s nulovou historií za desítky milionů korun, takže potíže s odbytem nejsou nemyslitelné. (Petr Prokopec)
18. 3. 2024 | S ohledem na dosavadní fungování Tesly to zní jako projev snahy odradit lidi od toho, aby servisní centra společnosti vůbec „potřebovali”. Ale kupodivu je to jinak, vypadá to na projev pochopení jednoho z problémů firmy a snahy jej řešit. (Petr Prokopec)
18. 3. 2024 | Zatím oficiálně nepotvrzené kroky automobilky není těžké chápat, je ale třeba se ptát, jak daleko hodlá zajít. Aby Mnichov nakonec podobně jako Ford nenabízel jen pár SUV, však i vycházení vstříc okrajovým skupinám zákazníků má svůj význam. (Petr Prokopec)
18. 3. 2024 | V životě jsme mnohokrát byli svědky toho, že někdo svou práci prostě odflákl, a to i na dost vysoké úrovni. Tohle ovšem dalece překračuje meze čehokoli, co by nás byť jen napadlo, že je v automobilovém průmyslu možné. (Petr Miler)
18. 3. 2024 | Časově to bude jistě jen shoda okolností, auto ale vypadá, jako by skládalo hold před pár dny zesnulému géniovi designu. Zrovna jeho variace na tradiční bavorské ledvinky byla kontroverzní sama o sobě, novinka se k jeho pojetí vrací téměř každým coulem. (Petr Miler)
18. 3. 2024 | Vidíte ten ukazatel průměrné spotřeby? Neumí zobrazit ani 10 litrů na 100 km, protože i oněch 9,9 v průměru na něm uvidíte jen při dlouhém stání a minimu jízdy. Je to takové „Bugatti spotřeby”, technický klenot, kterému 34 litrů paliva stačí na dojezd přes 1 250 km. (Petr Miler)
17. 3. 2024 | Jaguar nemůže nevidět, jak velký průšvih tohle auto je, přesto se nemíní nechat odradit od sebevraždy elektrickým proudem. A to je mu pořád připomínáno, co všechno se na elektrickém pohonu - a zejména na bateriích - může pokazit. (Petr Prokopec)
17. 3. 2024 | Opravdu bychom chtěli vidět skupinu odpovědných manažerů VW, která se nad tímto autem sejde na poradě a s upřímnou důvěrou ve vlastní slova řekne, že si tohle auto za takové peníze nadšeně koupí jakkoli větší množství lidí. (Petr Miler)
17. 3. 2024 | A nejde o žádný amatérský test, ale závěr rozsáhlého zkoumání institutu IIHS. Také ten tvrdí to, co je soudnému řidiči jasné po první lepší zkušenosti s asistenčními systémy moderních aut - že nehodu spíš způsobí, než aby jí předešly. (Petr Prokopec)
17. 3. 2024 | Prvotní informace nelhaly, teď už je to oficiální i z korejské strany. A tamní vůdce si auto nemůže vynachválit, Kimova sestra se o pancéřované a prodloužené verzi rozplývala před domácími médii. (Petr Miler)
17. 3. 2024 | Není to dílo fanouška značky, který si koupil jiný vůz a pak z něj zkusil dělat Volkswagen přelepením znaků. Tohle je firemní dílo, které ve výsledku znamená další elektrický model VW z řady ID, kterého se u nás v této podobě skoro jistě nedočkáme. (Petr Prokopec)
17. 3. 2024 | Nastalá situace vypovídá o dnešní době víc, než by nám bylo milé. Je hezké chtít s maximum věcí „živit” elektřinou, nebylo by ale na místě se nejprve ptát, zda vůbec máme dost elektřiny a dostatečně dimenzovanou síť, aby to bylo technicky možné? (Petr Miler)
16. 3. 2024 | Už jsme nevěřili, že to se to kdy stane. Tohle auto jako by bylo prokleté a opakované snahy dát jej do pořádku vycházely vniveč. Až odhodlání jeho posledního majitele ho po dlouhých 15 letech vrátí na silnice. (Petr Prokopec)
16. 3. 2024 | Pokud u nás zatoužíte po stávající M3 s ručním řazením, není to problém, třebaže s ním dostanete jen základní verzi s pohonem zadních kol. Země, ve kterých se jezdí vlevo, však takovou volbu dostaly až nyní. A o 150 dostupných aut ve verzi „MT”, se poperou. (Petr Prokopec)
16. 3. 2024 | Že elektromobily ztrácí hodnotu zásadně rychleji než vozy se spalovacími motory, je mnohokrát zdokumentovaným faktem. Tento Jaguar je ale i mezi jednookými slepým, jeho cena padá raketově. (Petr Miler)
Zdroj: AutoForum.cz - autoforum.cz
12:13:28 | 19.03.2024
Praha a Středočeský kraj
PrahaDnes.info
BenešovDnes.cz
BerounDnes.cz
BrandýsDnes.cz
ČelákoviceDnes.cz
KladnoDnes.cz
KolínDnes.cz
KutnohorskoDnes.cz
MělníkDnes.cz
MladáBoleslavDnes.cz
NymburkDnes.cz
PříbramDnes.cz
Karlovarský kraj
KarlovyVaryDnes.cz
Kraj Vysočina
HavlíčkůvbrodDnes.cz
JihlavaDnes.cz
TřebíčDnes.cz
Liberecký kraj
LiberecDnes.cz
Ústecký kraj
ÚstínadLabemDnes.cz
Plzeňský kraj
PlzeňDnes.cz
Jihočeský kraj
ČeskéBudějoviceDnes.cz
Pardubický kraj
ChrudimskoDnes.cz
PardubiceDnes.cz
PřeloučDnes.cz
ÚstínadOrlicíDnes.cz
SvitavyDnes.cz
Královehradecký kraj
HradecKrálovéDnes.cz
JičínDnes.cz
TrutnovDnes.cz
Jihomoravský kraj
BrněnskoDnes.cz
Olomoucký kraj
OlomoucDnes.cz
Zlínský kraj
ZlínDnes.cz
Moravskoslezský kraj
OstravaDnes.cz