InfoDnes.cz » Zpravodajství » Domácí

ČEZ Prodej je nejdůvěryhodnějším dodavatelem energií 2023

22.11.2023
Společnost ČEZ Prodej opět stanula v žebříčku Nejdůvěryhodnější značka na stupních vítězů v kategorii dodavatelé energií. Pozici dodavatele, kterému lidé nejvíc důvěřují, si udržela i v době energetické krize. Zúročuje tak své dlouhodobé zaměření na prozákaznický přístup. Průzkum zaměřený na spotřebitelskou důvěru se dotazuje na názor více než 4 000 respondentů.
Foto: cez.cz
Čeští spotřebitelé hodnotili v nezávislém průzkumu Nejdůvěryhodnější značka 2023 téměř 900 značek v 90 kategoriích od spotřebního zboží až po poskytovatele nejrůznějších služeb. V kategorii dodavatelů energií obhájila prvenství společnost ČEZ Prodej.

"Poslední dva roky byly v energetice hodně turbulentní a spolehlivost a důvěryhodnost dodavatelů prošla náročnou zatěžkávací zkouškou. O to víc nás těší, že klienti oceňují náš dlouhodobý přístup založený na transparentním a férovém jednání a na komplexní péči o zákazníky. V průběhu energetické krize lidé přirozeně nejvíce řešili, jak efektivně ušetřit. I proto jsme připravili řadu programů zaměřených právě na energetické úspory. Naši on-line kalkulačku úspor Šetřím.cz navštívily téměř dva miliony zájemců, vzdělávací platforma ČEZ Akademie poskytuje konkrétní rady desítkám tisíc lidí," říká Tomáš Kadlec, generální ředitel ČEZ Prodej.

ČEZ Prodej spustil komplexní poradenský portál ČEZ Akademie, zaměřený na vzdělávání zákazníků v oblasti úspor energií, letos na začátku roku. Zároveň průběžně podporuje zákazníky v investicích do dlouhodobých úsporných opatření ve formě moderních technologií, jako jsou fotovoltaiky a tepelná čerpadla: snížil zálohy vybírané na instalaci a zároveň prodloužil záruční dobu na komponenty i kvalitu práce. Dál také pokračuje také v digitalizaci obsluhy: letos v létě spustil mobilní aplikaci MŮJ ČEZ, která umožňuje zákazníkům vyřídit si většinu záležitostí spojených s energiemi pohodlně v mobilním telefonu. Pro zákazníky, kteří se necítí komfortně v on-line prostředí, i nadále poskytuje možnost osobního kontaktu v široké síti kontaktních míst včetně 73 na pobočkách České pošty.

Zdroj: ČEZ

Další články z rubriky Domácí

On-line služby objednalo v červnu nejvíce Čechů v letošním roce

Nákup služeb v on-line prostředí provedlo nejvíce spotřebitelů v dosavadním průběhu roku. Podle pravidelného výzkumu Asociace pro elektronickou komerci (APEK) to v červnu bylo více než 28 % internetových uživatelů. V předchozích měsících byla ...

Ordinace Armády spásy významně přispívají k ochraně veřejného zdraví

Hlavním cílem zpřístupnění zdravotní péče lidem bez domova je bezpochyby zlepšení jejich zdravotního stavu. Nesmíme ale také zapomínat na fakt, že v p ...

ČEZ v 1. pololetí postavil téměř stovku nových veřejných dobíjecích stojanů pro elektroauta

Takřka 100 nových dobíjecích stojanů, celkový výkon všech stanic téměř 58 MW a více než 50procentní meziroční růst celkově načerpané bezemisní elektři ...

Vláda se bude zabývat technickým zhodnocením darovaných vrtulníků systému H-1

Na středečním zasedání vlády se budou ministři zabývat technickým zhodnocením 8 kusů vrtulníků systému H-1 darovaných České republice Spojenými státy ...

Kultura hlásí více než desítiprocentní nárůst návštěvnosti

Návštěvnost kulturních zařízení vzrostla podle předběžných údajů Národního informačního a poradenského střediska pro kulturu (NIPOS) v roce 2023 o víc ...

Doporučujeme



Středa 24.7.2024
Počasí v ČR
Počasí v regionech »