InfoDnes.cz » Zpravodajství » Magazín » Byznys

Způsoby, jak automatizovat hotelový zákaznický servis

07.11.2022
I když se to tak na první pohled nemusí zdát, automatizovaný a personalizovaný servis spojit dohromady lze. Ve světě rychle se měnících technologií je důležité tyto kroky aplikovat současně a snažit se je optimalizovat ke spokojenosti hostů i managementu hotelu.
Ilustrační snímek | Foto: pixabay.com
Poptávka po automatizovaných službách v hotelnictví roste. Jaké trendy aktuálně vládnou v tomto odvětví a co pomáhá šetřit čas i náklady na provoz?

Výhody hotelové automatizace


Kromě toho, že pomáhá minimalizovat provozní náklady, nabízí marketingová automatizace i větší pohodlí pro vaše hosty. Mezi další výhody patří:
- Lepší uživatelská zkušenost hostů
- Snížení hotelových výdajů
- Oslovení technicky zdatnějších hostů
- Snížení nákladů na pracovní sílu
- Podpora týmu s nedostatkem zaměstnanců
- Efektivnější hotelové služby
- Posílení hotelového prodeje
- Přesnější předpověď pro tržby a kapacity

Rychlá a efektivní komunikace


Komunikace s hosty je velmi důležitá a u negativních zpětných vazeb to platí dvojnásob. Jde v mnohých případech i o prostor k vylepšení. Na základě rychlé komunikace můžete hosty vyslechnout, nabídnout jim něco navíc, zdvořile a vstřícně odpovědět na dotazy a podobně. Na základě správné komunikace můžete docílit lepší zákaznické zkušenosti.

Automatický hotelový systém


Automatizace hotelu je proces přeměny manuálních úkonů na úkony zcela nebo alespoň částečně automatizované. Můžete tak samočinně dokončit ubytovací proces, provést hosta dokončením rezervace i provádět nezbytné hotelové úkony jménem podniku. Nástrojů na hotelovou automatizaci je více, například společnost Profitroom nabízí tzv. channel manager umožňující efektivní správu online prodeje napříč kanály. Lze přes něj například řídit míru obsazenosti, aktualizovat ceny a další.

Kontrola hosta po odhlášení


Odhlášením hosta z ubytovacího zařízení jeho cesta končit nemusí. Automatický chatbot se kupříkladu hodí k získání zpětné vazby na váš hotel, může ale zajistit i další rezervace pokojů. Jeho prostřednictvím lze zasílat dotazníky o spokojenosti, propagační akce hotelu i nové nabídky na další pobyty.

Automatizace je zkrátka efektivní proces, umožňující odbavovat rutinní požadavky klientů rychleji a lépe. Díky tomu uvolníte ruce personálu, aby mohl věnovat více času hostům a učinit tak jejich pobyt jedinečným a neopakovatelným.

Zdroj: LH

Další články z rubriky Byznys

Posuňte své podnikání o krok dál v nové kanceláři!

Nejste spokojeni se svými kancelářskými prostory? Tak si pronajměte jiné! Rozhodně je z čeho vybírat! Pracovní prostředí musí být pro zaměstnance inspirativní. A do práce samozřejmě budou muset chodit rádi. Pokud tomu tak nebude a oni budou od ...

Máte vlastní second hand? Víme, jak seženete oblečení levněji

Oblečení z druhé ruky je v západních zemích už po desítky let velmi populární způsob nakupování. U nás se dostává do popředí až v posledních letech. Č ...

Magnetické tabule s popisovatelným povrchem využijete v práci i v soukromí

Popisovací tabule s magnetickým povrchem jsou nepostradatelnou součástí moderních pracovních prostor, zejména kanceláří a zasedacích místností. Prosto ...

Kanceláře k pronájmu získávají na popularitě. Pronajměte si jednu v Brně

I přes rostoucí popularitu flexibilních pracovních modelů zůstává poptávka po kancelářských prostorách poměrně vysoká, protože mít vyhrazené pracovní ...

Jak psát motivační dopis, abyste zaujali personalisty

Hledání nového zaměstnání bývá většinou běh na dlouhou trať. Nelze ho najít okamžitě, i když jsou výjimky, že se to někomu podaří. Zpravidla je však n ...

Doporučujeme



Pátek 19.4.2024
Počasí v ČR
Počasí v regionech »