InfoDnes.cz » Zpravodajství » Magazín » Auto moto

Hyundai na českém trhu spouští třetí fázi kampaně Progress

13.09.2022
Značka Hyundai na českém trhu zahajuje třetí a poslední fázi své komunikační kampaně "Progress" (Pokrok). Tentokrát prostřednictvím několika příběhů zdůrazňuje vedoucí postavení značky Hyundai v oblasti elektrifikace a také ukazuje, jak výrobce automobilů realizuje svou sebevědomou vizi budoucnosti, a mění se tak v poskytovatele chytrých řešení pro mobilitu.
Foto: hyundai.news
Příběh kampaně "Progress" s motivem "Nechte Hyundai pohánět váš svět" vykresluje značku Hyundai jako lídra, posouvajícího automobilový průmysl vpřed v oblastech elektromobility a vývoje služeb pro mobilitu budoucnosti. To dokumentuje i vítězství modelu IONIQ 5 v anketě Světové auto roku, projekty zaměřené na městskou leteckou mobilitu či úzká spolupráce se sesterskou společností Boston Dynamics.

Kampaň "Progress" ukazuje veřejnosti, jak vlastnictví kompletního hodnotového řetězce umožní značce Hyundai poskytovat čistou, propojenou a svobodnou mobilitu. Zaměřuje se na tři pilíře, na nichž Hyundai realizuje svou vizi pokroku dostupného pro všechny - elektrifikaci, technologie a inovace a trvalou udržitelnost. Společně dohromady pilíře demonstrují vedoucí postavení značky ve vývoji elektrického pohonu, vyspělých řešení pro mobilitu budoucnosti, nebo technologií se zaměřením na cirkulární ekonomiku a ochranu životního prostředí.

Příběh kampaně "Progress" navazuje na úspěšné předchozí díly s tituly "Kráčíme vpřed", odkazující na historii a progresivního ducha společnosti Hyundai, a "Vybočte z řady", propagující její zaměření na prodej elektrifikovaných SUV v Evropě.

"Současným i novým zákazníkům chceme ukázat, jaké know-how máme v oblastech elektrifikace, budoucích technologií nebo odpovědného přístupu k životnímu prostředí - jakým způsobem vyvíjíme a nabízíme perspektivní, inteligentní a trvale udržitelná řešení nejen v oblasti mobility. Jde o způsob, jak si upevnit pozici důvěryhodné značky a dále vytvářet ještě silnější spojení s našimi zákazníky, " říká Jan Przyczko, Marketingový manažer Hyundai Motor Czech.

Oslovení nového publika


Hyundai v uplynulých letech kompletně modernizoval svou produktovou řadu od nejnovější generace modelu TUCSON až po elektromobily IONIQ 5 a IONIQ 6. Ty nabízejí řadu technických a designových inovací, a pro značku Hyundai představují velkou příležitost ke zvyšování své atraktivity i v očích té části veřejnosti, která se neřadí mezi tradiční automobilové zákazníky.

Kampaň "Progress" na českém trhu poběží od září do prosince ve všech hlavních mediatypech mimo radia. Na lokalizaci kampaně "Progress" pracovala agentura VCCP.



Zdroj: Hyundai

Další články z rubriky Auto moto

Ford Pro posiluje vedoucí postavení E-Transitu v segmentu

Ford Pro dnes odhalil novou verzi modelu E-Transit s prodlouženým dojezdem, která zvyšuje schopnosti nejprodávanější velké elektrické dodávky v Evropě, jež loni překonala svého nejbližšího konkurenta v poměru více než pět ku jedné. ...

Škoda Kodiaq rozšiřuje paletu motorů, prodejní ceny začínají na 980 000 Kč včetně DPH

Mladá Boleslav - Nová Škoda Kodiaq se dostala do prodeje nejprve se dvěma dieselovými motory, nyní se paleta pohonných jednotek rozrůstá o zážehové ag ...

V prvním čtvrtletí dosahuje výroba automobilů rekordních hodnot

V prvním čtvrtletí bylo v tuzemských firmách automobilového průmyslu vyrobeno celkem 394 443 osobních vozidel, meziročně o 11,5 % víc. Jde tak o nejvy ...

Přesné, jisté, všestranné: Nové BMW X3 prochází dynamickými jízdními testy

Na konci procesu sériového vývoje prochází nové BMW X3 ve zkušebním centru BMW Group v jihofrancouzském Miramas finálním laděním všech regulačních sys ...

Co si počít, pokud se vám rozbije katalyzátor v autě?

První katalyzátory se začaly v autech objevovat už v sedmdesátých letech dvacátého století. Za tento vynález vděčíme americké automobilce Cadillac. Je ...

Doporučujeme



Středa 24.4.2024
Počasí v ČR
Počasí v regionech »