InfoDnes.cz » Zpravodajství » Magazín » Auto moto

Hyundai i30 je nejoblíbenějším modelem českých rodin

07.01.2022
Automobilka Hyundai v roce 2021 zaregistrovala 20 200 osobních vozů a v segmentu M1 dosáhla tržního podílu 9,76 %. Dle údajů zveřejněných Svazem dovozců automobilů (SDA) to znamená meziroční nárůst 26 % a pozici druhé nejprodávanější značky na českém trhu.
Foto: hyundai.cz
Počtem registrovaných vozů se jihokorejská automobilka i přes komplikace způsobené koronavirovou krizí na českém trhu vrátila na úroveň roku 2018, srovnatelného tržního podílu jako v uplynulém roce navíc dosáhla naposledy před sedmi lety.

"Uplynulý rok můžeme pochopitelně označit jako velmi úspěšný, protože se nám dařilo dobře čelit problémům ve výrobě a logistice. Uznání pochopitelně patří našim výrobním závodům v čele s Hyundai Motor Manufacturing Czech v Nošovicích, které dokázaly plnit své výrobní plány, a nám se tak dařilo pokrývat poptávku v maximální možné míře," hodnotí výsledky Martin Saitz, generální ředitel Hyundai Motor Czech.

Nejprodávanějším vozem značky se stal v moravskoslezských Nošovicích vyráběný Hyundai i30 s 10 304 registrovanými kusy, který ve statistice celkových prodejů obsadil čtvrtou příčku. Další nošovický model, SUV Hyundai Tucson, byl na českém trhu osmým nejprodávanějším.

Úspěchy na českém trhu značka Hyundai sklízela především v segmentu privátních prodejů, v nichž v souhrnné statistice za uplynulý rok obsadila druhou příčku s celkem 8 941 prodanými vozy.

Model Hyundai i30 však soukromí zákazníci v roce 2021 volili vůbec nejčastěji, do jejich rukou putovaly klíčky od celkem 3 806 vozů. Hyundai Tucson byl v tomto segmentu s 2 934 kusy třetím nejprodávanějším.

"Popularity u soukromých zákazníků si velmi ceníme. Prokazuje se, že je dokážeme oslovit nejen kvalitními vozy s moderními technologiemi a výrazným designem, ale nabídku dokážeme vhodně doplnit také atraktivní, férovou cenou včetně výhodného financování nebo oblíbených benefitů. Právě tyto faktory hrají v rozhodování soukromých zákazníků mnohdy klíčovou roli," říká generální ředitel českého zastoupení značky Hyundai Martin Saitz.

Zdroj: Hyundai

Další články z rubriky Auto moto

Na silnice po zimním spánku opět vyrážejí cyklisté a motorkáři. S nadcházejícími Velikonocemi zbystřete, vyzývá Besip

Jaro a zlepšující se počasí přirozeně nahrává pobytu venku. Na silnice se tak po zimní pauze postupně vrací zranitelní účastníci silničního provozu, řeč je zejména o cyklistech a motorkářích. Obzvláště s ohledem na nadcházející velikonoční svátky, ...

Společnost Scania urychluje nasazení autonomní přepravy mezi dopravními uzly

Společnost Scania spouští komerční pilotní program autonomní přepravy (Autonomous Commercial Pilot Programme). V plánu jsou automatická řešení s využi ...

Kia EV9 získala dvojnásobné vítězství v soutěži World Car Awards 2024

Značka Kia obdržela další cenné vítězství v soutěži World Car Awards 2024 (Světové auto roku 2024). Vlajková loď značky, čistě bateriové SUV EV9 získa ...

Tatra Trucks má novou konstrukční kancelář v Brně, v blízké době přibude další v Ostravě

Kopřivnická automobilka nastartovala procesy restrukturalizačních kroků a investic, která mají výrazně zvýšit objem produkce a také zefektivnit její c ...

Nová Škoda Octavia má český ceník, navzdory mnoha vylepšením se její ceny nezvýšily

Mladá Boleslav - Krátce po uvedení limitované edice First Edition vstupují na český trh další varianty modernizovaného modelu Škoda Octavia. Zákazníci ...

Doporučujeme



Pátek 29.3.2024
Počasí v ČR
Počasí v regionech »