InfoDnes.cz » Zpravodajství » Magazín » Auto moto

Kia rozšiřuje nabídku elektrifikovaných modelů v online tržišti o revoluční elektromobil EV6

15.10.2021
Společnost Kia Czech rozšiřuje nabídku elektrifikovaných modelů ve svém online tržišti o revoluční elektromobil EV6. Online prodejní platformu spustila Kia na svých stránkách letos v květnu s nabídkou elektromobilů a plug-in hybridů a cílem nabídnout zájemcům o elektrifikované pohony novou, zcela elektronickou alternativu pořízení nového automobilu.
Foto: kia-express.cz
Kia se v květnu letošního roku zařadila mezi několik málo automobilek, které své vozy nabízí zcela online bez nutnosti návštěvy autorizovaného prodejního místa. Projekt zahájila s nabídkou plně a částečně bateriových vozidel, u nichž lze předpokládat, že zájemci tuto formu prodeje upřednostní před tradiční formou pořízení nového automobilu.

Online tržiště v první fázi nabízelo 3 modely - čisté elektromobily e-Niro a plug-in hybridní modely Ceed Sportswagon PHEV a Niro PHEV. Od 14. října se mezi stávající nabídku modelů zařadil také první elektromobil postavený na modulární platformě e-GMP, revoluční model EV6, jehož předprodej spustila značka v květnu letošního roku. S novým přírůstkem navíc platforma virtuálního tržiště umožní kromě výběru skladových vozů si zvolený model objednat přímo do výroby.

"EV6 za prvních pět měsíců od zahájení předprodeje eviduje již 18 závazných zákaznických objednávek bez toho, aby zákazník vůz reálně viděl, natož si vyzkoušel jízdní vlastnosti a jeho nabízené přednosti. Je pro nás proto logickým krokem EV6 začít nabízet v našem online tržišti," říká Kateřina Vaňková, tisková mluvčí Kia Czech, a dodává: "Přestože v online prostředí prozatím neevidujeme reálného kupce, víme, že zákazníci v online tržišti Kia tráví v průměru 10 a půl minuty, což je o 50 % více času než na jakékoliv jiné stránce. Drtivá většina návštěvníků navíc stránku ihned neopouští a pokračuje ve vyhledávání dalších informací o našich modelech a značce, což v mnoha případech vede k návštěvě autorizovaného dealera a reálnému prodeji."

Projekt virtuálního prodeje osobních automobilů plánuje české zastoupení značky Kia od příštího roku rozšířit i o vybranou nabídku skladových modelů se spalovací pohonnou jednotkou.
Zdroj: Kia Motors

Další články z rubriky Auto moto

Ford Pro posiluje vedoucí postavení E-Transitu v segmentu

Ford Pro dnes odhalil novou verzi modelu E-Transit s prodlouženým dojezdem, která zvyšuje schopnosti nejprodávanější velké elektrické dodávky v Evropě, jež loni překonala svého nejbližšího konkurenta v poměru více než pět ku jedné. ...

Škoda Kodiaq rozšiřuje paletu motorů, prodejní ceny začínají na 980 000 Kč včetně DPH

Mladá Boleslav - Nová Škoda Kodiaq se dostala do prodeje nejprve se dvěma dieselovými motory, nyní se paleta pohonných jednotek rozrůstá o zážehové ag ...

V prvním čtvrtletí dosahuje výroba automobilů rekordních hodnot

V prvním čtvrtletí bylo v tuzemských firmách automobilového průmyslu vyrobeno celkem 394 443 osobních vozidel, meziročně o 11,5 % víc. Jde tak o nejvy ...

Přesné, jisté, všestranné: Nové BMW X3 prochází dynamickými jízdními testy

Na konci procesu sériového vývoje prochází nové BMW X3 ve zkušebním centru BMW Group v jihofrancouzském Miramas finálním laděním všech regulačních sys ...

Co si počít, pokud se vám rozbije katalyzátor v autě?

První katalyzátory se začaly v autech objevovat už v sedmdesátých letech dvacátého století. Za tento vynález vděčíme americké automobilce Cadillac. Je ...

Doporučujeme



Středa 24.4.2024
Počasí v ČR
Počasí v regionech »