InfoDnes.cz » Zpravodajství » Domácí
PANDEMIE COVID-19 ONLINE
Zdroj: MZ ČR 25.04.2024 [e]
Nové připady:
16
Ukončená očkování:
6 982 251
Hospitalizovaných:
7
Vyléčení:
4 715 691
Aktivní případy:
143
Úmrtí celkem:
43 522

Kampaň pro podporu očkování zajistí Asociace komunikačních agentur

15.02.2021
Očkování v České republice bude mít jednotný vizuální koncept. K propojení dojde napříč reklamními formáty i očkovacími centry.
Ilustrační snímek | Foto: pixabay.com
Úřad vlády vyhlásil 15. ledna podlimitní veřejnou zakázku "Kreativní celostátní kampaň na podporu očkování proti onemocnění covid-19", osloveno bylo v jednacím řízení bez uveřejnění 5 subjektů a do soutěže následně čtyři z nich poslaly své nabídky. V minulém týdnu Úřad vlády na základě doporučení komise odeslal všem účastníkům oznámení o výsledku zadávacího řízení. Vítězný návrh podala společnost ARAs, která je 100% vlastněná Asociací komunikačních agentur AKA.

"Všechny návrhy na koncepty kampaně, které zpracovali účastníci zadávacího řízení, byly zpracovány velmi kvalitně a my všem děkujeme za jejich účast. V dohledné době bude uzavřena smlouva a kreativní část kampaně se bude moct rozjet naplno," říká ředitel odboru komunikace Úřadu vlády Vladimír Vořechovský, který převzal výběr kreativní agentury od Ministerstva zdravotnictví na počátku letošního roku.

Celostátní komunikační kampaň k očkování bude financovaná ze dvou zdrojů. Úřad vlády uhradí hodnotu veřejné zakázky na kreativní část kampaně, která činí 4 198 702 korun vč. DPH, a Ministerstvo zdravotnictví má na nákup médií schválených 50 milionů Kč vč. DPH. Společně proto počátkem ledna podepsali memorandum o spolupráci.

Na vítězném konceptu se shodli, při společném jednání poroty, všichni účastníci hodnocení. Hlavní slogan kampaně zní: "Udělejme tečku za koronavirem".

"Hlavní myšlenka kampaně je pozitivní, jednoznačně směřovaná do budoucnosti. Ve sloganu je nejen naděje na ukončení opatření spojených s koronavirem, ale i výzva k akci. Další důvod, proč návrh dodavatele ARAs získal v hodnocení nejvíc bodů, spočíval v tom, že na rozdíl od ostatních obsahuje jasný logotyp kampaně - tečku. Ten není přitom samoúčelný, ale je integrální součástí veškeré doprovodné komunikace," dodává Vořechovský.

Vítězná kampaň z dílny iniciativy Asociace komunikačních agentur je zároveň velmi propracovaná. Předložená nabídka obsahovala návrh komplexního komunikačního konceptu, časování a dostatečně velký prostor pro další rozvoj komunikace.

Zdroj: Úřad vlády ČR
Související:

Další články z rubriky Domácí

SYRI: Ekonomická migrace se orientuje na levnou pracovní sílu

Levná zahraniční pracovní síla je pro český stát a zaměstnavatele věcí národního zájmu a státní priority. Jasně to ukázala pandemie covid-19, která prohloubila rozdíly na pracovním trhu. Vládní opatření byla koncipována tak, aby přístup k zahraniční ...

V loňském roce zjistila Česká obchodní inspekce celkem 8 případů diskriminace

Česká obchodní inspekce v průběhu minulého roku kontrolovala, zda nedochází ze strany obchodníků k diskriminaci spotřebitelů. Provedla celkem 136 kont ...

Potravinářská inspekce v roce 2023 uskutečnila téměř 49 tisíc kontrol a uložila pokuty za více než 128 milionů korun

Státní zemědělská a potravinářská inspekce (SZPI) uskutečnila v roce 2023 celkem 48 821 vstupů do provozoven potravinářských podniků, provozoven spole ...

Vláda schválila další krok na podporu výstavby obnovitelných zdrojů energie

Příprava výstavby obnovitelných zdrojů energie ve vybraných lokalitách by v Česku neměla trvat déle než rok. K dosažení tohoto cíle má přispět vymezen ...

ČSÚ zveřejnil kandidátní listiny pro volby do Evropského parlamentu

Český statistický úřad včera zveřejnil seznam kandidátů pro volby do Evropského parlamentu. Volby se na území České republiky uskuteční ve dnech 7. a ...

Doporučujeme



Čtvrtek 25.4.2024
Počasí v ČR
Počasí v regionech »