InfoDnes.cz » Zpravodajství » Domácí

Pandemie donutila lidi více telefonovat. Mají obavu ze závazků a chtějí flexibilní řešení

13.11.2020
Nejistota a s tím spojená panika se dotkla i telekomunikačních služeb. Potvrzují to data virtuálního operátora Tesco Mobile. Vyplývá z nich, že narostl počet provolaných minut na úkor datové spotřeby, ze strachu se lidé předzásobovali kreditem. Mají větší obavu ze závazků, které by nemuseli zvládat a stále častěji vyhledávají flexibilní řešení.
Foto: pixabay.com
Pandemie koronaviru zásadním způsobem ovlivnila a stále ovlivňuje chování lidí v celé řadě oblastí jejich každodenního života. Změna je patrná i v případě telekomunikací. "Situace v přenesené podobě kopírovala dění v potravinových obchodech, kdy se zákazníci také chtěli předzásobit kreditem a stejně tak platí, že větší panika byla spíše v první vlně na jaře, kdy panovala větší obava a nejistota z neznámého. V druhé vlně je zřejmé, že se zákazníci již tolik neobávají," říká Jan Semotán, generální ředitel Tesco Mobile pro ČR a SR.

Omezený společenský kontakt, zavřené školy a práce z domova měla za následek nárůst počtu provolaných minut na úkor datové spotřeby. "Lidé chtějí zůstat v kontaktu se svou rodinou a přáteli, telefonní hovory jsou tak jedním ze způsobů, které vyhledávali nejčastěji. Pro data pak zákazníci více využívali domácí připojení přes wifi," doplňuje Jan Semotán.

Patrný je také nárůst zájmu o využívání online služeb, jako je dobíjení, aplikace nebo samoobsluha. Nejistota na pracovním trhu a s tím spojená nestabilní finanční situace má za následek, že se lidé více obávají případných závazků a spíše vyhledávají flexibilní řešení, které si dokáží sami upravit v návaznosti na svou stávající situaci.

V reakci na změnu zákaznických potřeb přichází Tesco Mobile s novou nabídkou tarifů. Vychází tak vstříc všem, kteří v této obtížné době nechtějí žádné závazky a mohou si průběžně upravit tarif podle aktuální situace. "Jako první jsme pro naše zákazníky připravili digitální tarif, se kterým si jednoduše vyberou, co chtějí. Je to zcela bez závazků, bez starostí a hlavně levnější. Vše si mohou vyřídit navíc z pohodlí domova, nikam nemusí chodit," vysvětluje Jan Semotán. Další nespornou výhodou této nabídky je skutečnost, že se neprověřuje příjem a zákazníci se k ničemu nezavazují. Tarif si lze kdykoliv změnit dle aktuální potřeby. "Zákazníci si tak vše zařídí na 1 klik v aplikaci Tesco Mobile. Navíc pro všechny, kteří si stihnou vyzkoušet DIGI do konce roku, snižujeme ceny a ty pak podržíme celý příští rok," dodává Jan Semotán.
Autor: Aneta Kárná

Další články z rubriky Domácí

MŽP: Od 18. dubna 2024 žijeme na ekologický dluh

Počínaje včerejškem žijí obyvatelé České republiky na ekologický dluh. Takzvaný Světový den překročení vypočítává mezinárodní organizace Global Footprint Network již od roku 2006. Pro tuzemsko připadá na 18. dubna, což je o 6 dní pozdější termín než ...

Přístupnost veřejných institucí stále pokulhává, ukázaly výzkumy

Dva výzkumy veřejného ochránce práv ověřovaly přístupnost veřejných budov z pohledu stavebního práva i přímo v praxi za pomoci lidí s různým postižení ...

ČIŽP uložila první pokutu za nelegální přimíchávání látek do propan-butanu pro spotřebitelské použití

Česká inspekce životního prostředí v roce 2023 prováděla kontroly společností, které obchodují se zkapalněným ropným plynem - propan-butanem nebo LPG. ...

Česko jako destinace pro golfisty získává na popularitě. Největší tuzemský golfový resort má Severní Morava

Česko posiluje svůj potenciál evropské golfové destinace. Golfový turismus patří k významným zdrojům příjmů v rámci cestovního ruchu. Golf získává na ...

Armáda České republiky má 24 nových důstojníků Generálního štábu

"Dneškem se pro vás otevírá možnost spolurozhodovat a ovlivňovat zabezpečení naší země," řekl první zástupce náčelníka Generálního štábu generálporučí ...

Doporučujeme



Sobota 20.4.2024
Počasí v ČR
Počasí v regionech »