InfoDnes.cz » Zpravodajství » Magazín » Byznys

Jak na marketing v době krize?

21.04.2020
Když vám život nadělí citróny, udělejte z nich lahodnou citronádu. Vzhledem k tomu, jak se momentálně vyvíjí situace ohledně koronavirové pandemie, spoustě lidí ani nic jiného nezbude. Takže s chutí do práce - vymačkat pár kyselých plodů citronovníku a vyrobit z nich osvěžující nápoj, jež vás vrátí zpět do sedla. Tedy pokud vás strmý pád ekonomiky nedemotivoval natolik, že jste svůj byznys pověsili na hřebík. Věříme v opak a přinášíme vám několik tipů, díky kterým z krize vyjdete ještě silnější.
Foto: pexels.com
Nepřestávejte budovat značku
Vaše podnikání možná stojí, ale pokud stále disponujete finančními prostředky, které jste si před začátkem krize vyhradili na marketing, použijte je v rámci brandbuildingu. Možná jste přes všechen stres nezaregistrovali, že lidé konzumují informace na internetu mnohem více než před pandemií a ceny inzerce výrazně klesly. Mnohé reklamní systémy nyní nabízí ohromné slevy a byl by hřích toho nevyužít.

Zlepšete organizaci práce
Pokud již delší dobu plánujete přechod na nové CRM řešení, rozhoupejte se k tomu právě nyní - v době, kdy zřejmě máte o něco více času, než byste potřebovali. Platformu vybírejte obezřetně, s důrazem na vysokou úroveň zabezpečení, přehledné uživatelské rozhraní a funkce, díky kterým snadno a rychle nastavíte efektivní marketingové kampaně. Sofistikovanější systémy využijete také pro projektové řízení. A pakliže pracujete i mimo kancelář, požadujte mobilní CRM s možností práce v off-line režimu.



Vymyslete novou strategii
Nakopnout podnikání, v mírně řečeno, nestandardní době, není jednoduché, ale na druhou stranu máte jedinečnou (a možná neopakovatelnou) šanci. Upravte stávající strategii a nabídněte zákazníkům produkty a služby, pro které mají využití právě nyní. Usnadněte jim život, uklidněte je a ukažte jim, že se o ně opravdu zajímáte.

Koronavirus se nakonec přežene a po něm budou v popředí firmy, které během krize neschovávaly hlavu do písku a po celou dobu s klienty aktivně komunikovaly. K těm úspěšným se můžete zařadit i vy. Držíme vám palce.
Autor: St

Další články z rubriky Byznys

Posuňte své podnikání o krok dál v nové kanceláři!

Nejste spokojeni se svými kancelářskými prostory? Tak si pronajměte jiné! Rozhodně je z čeho vybírat! Pracovní prostředí musí být pro zaměstnance inspirativní. A do práce samozřejmě budou muset chodit rádi. Pokud tomu tak nebude a oni budou od ...

Máte vlastní second hand? Víme, jak seženete oblečení levněji

Oblečení z druhé ruky je v západních zemích už po desítky let velmi populární způsob nakupování. U nás se dostává do popředí až v posledních letech. Č ...

Magnetické tabule s popisovatelným povrchem využijete v práci i v soukromí

Popisovací tabule s magnetickým povrchem jsou nepostradatelnou součástí moderních pracovních prostor, zejména kanceláří a zasedacích místností. Prosto ...

Kanceláře k pronájmu získávají na popularitě. Pronajměte si jednu v Brně

I přes rostoucí popularitu flexibilních pracovních modelů zůstává poptávka po kancelářských prostorách poměrně vysoká, protože mít vyhrazené pracovní ...

Jak psát motivační dopis, abyste zaujali personalisty

Hledání nového zaměstnání bývá většinou běh na dlouhou trať. Nelze ho najít okamžitě, i když jsou výjimky, že se to někomu podaří. Zpravidla je však n ...

Doporučujeme



Sobota 20.4.2024
Počasí v ČR
Počasí v regionech »