InfoDnes.cz » Zpravodajství » Magazín » LifeStyle

GARM podniká kroky proti škodlivému online obsahu, odstranila již 620 milionů příspěvků

27.01.2020
Od července do září 2019 bylo z YouTube, Facebooku a Instagramu odstraněno 620 milionů postů škodlivého obsahu. Většina tohoto obsahu byla odstraněna dříve, než se dostal k uživatelům. Během tohoto tříměsíčního období se však k uživatelům stále dostalo přibližně 9,2 milionů videí či postů se škodlivým obsahem. Globální aliance pro odpovědná média (GARM - Global Alliance for Responsible Media) proto podniká další kroky s cílem chránit 4 miliardy online spotřebitelů, odstranit škodlivý online obsah a zajistit, aby neměli nevhodné subjekty přístup k inzerci. GARM spolupracuje se Světovým ekonomickým fórem na dosažení tohoto cíle spočívajícího ve zvýšení bezpečnosti digitálního prostředí.
Foto: neopublic.cz
Činnost Aliance byla zahájena v červnu 2019 Světovou federací inzerentů (WFA). Iniciativa sdružuje 39 inzerentů, 6 agenturních sítí, 7 mediálních platforem a 7 průmyslových asociací. Globálně to představuje výdaje na reklamu ve výši 97 miliard USD.

Aliance funguje následujícím způsobem:
- Aliance vyvinula společné definice, aby zajistila, že reklamní průmysl kategorizuje škodlivý obsah stejným způsobem.
- Aliance přijme společné nástroje, které vytvoří lepší vazby mezi ovládacími prvky inzerenta, nástroji mediálních agentur a úsilím platformy o kategorizaci obsahu.
- Aliance zavede společné měřící standardy, aby průmysl a platformy mohly spravedlivě posoudit jejich schopnost blokovat, demonstrovat a odstranit škodlivý obsah.

Oznámení o aktuálních a budoucích krocích GARM bylo zveřejněno v rámci zasedání Světového ekonomického fóra v Davosu. Účastnili se ho Marc Pritchard (Procter & Gamble), Carolyn Everson (Facebook), Leena Nair (Unilever), Susan Wojcicki (YouTube) a Michael Roth (IPG).

Marc Pritchard, Chief Brand Officer P&G, to komentuje: "Je na čase vytvořit odpovědný dodavatelský řetězec médií, který je nastaven už pro rok 2030 - musí fungovat způsobem, který je bezpečný, účinný, transparentní, odpovědný a řádně moderovaný pro všechny zúčastněné, zejména pro spotřebitele, kterým naše značky slouží. Díky plánům Globální aliance pro odpovědná media můžeme a měli bychom se vyhnout úskalím minulosti a nabrat směr pro odpovědnou budoucnost."

Autor: Hana Pazderková

Další články z rubriky LifeStyle

Tyto boty nikdy nevyjdou z módy - prohlédněte si nadčasové modely dostupné v Sizeer!

Módní trendy, včetně těch v městském vydání, se neustále vyvíjejí. Nelze však popřít, že existují evergreeny, které úspěšně odolávají měnícím se trendům. Jejich předností je jak dokonalá jakost, tak i nadčasový design, který vždy přitahuje pozornost ...

Pánská elegance - obuv Medicine na čelním místě módní špičky

Pánská elegance je něco víc než jen výběr správného obleku nebo košile. Je to komplexní koncepce, která zahrnuje také obuv. Nakonec to jsou boty, kter ...

Jak stylově nosit pánská trička?

Každý správný muž potřebuje kvalitní nůž - to je známé rčení, které oceňuje praktičnost a zručnost. Ale co kdybychom toto rčení převedli do módního ja ...

Horoskop na únor: Lvi budou plní sebevědomí, Raci budou potřebovat trochu péče a něhy

Únor je měsíc lásky, ale také změn a překvapení. Podívejme se, jak to ovlivní každé znamení. Co vás čeká v lásce, práci, zdraví a financích? Přečtěte ...

Pánská zimní bunda parka vás nenechá prochladnout. Zjistěte, jak ji zakomponovat do trendy outfitu

Jestliže chcete v letošní sezóně vyniknou, zařaďte do svých šatníků alespoň jednu módní pánskou parku. Jedná se o prodlouženou bundu s kapucí, která m ...

Doporučujeme



Úterý 16.4.2024
Počasí v ČR
Počasí v regionech »