InfoDnes.cz » Zpravodajství » Magazín

Tipy na online reklamu a internetový marketing online

30.11.2019
Snažíte se získat webový provoz? Četli jste mnoho průvodců a blogů a stále si nejste jisti, jak na svůj web získat správný cílený provoz? Nebojte se, nejste sami. V tomto článku budeme hovořit o online reklamě a o tom, jak získat zdroj provozu.
Ilustrační snímek | Foto: pixabay.com
Ať už se jedná o online marketing, nebo SEO, porozumění vašemu publiku nebo cílovému trhu je rozhodující pro váš obchodní úspěch. K dispozici je mnoho metod online inzerce. Je nezbytné zvolit tu, která správně cílí na vašeho případného návštěvníka.

Aby vaše firma mohla rozšířit dosah, najít nové potenciální zákazníky a mít více zdrojů příjmů, stal se placený provoz v roce 2019 velmi důležitým.

Hlavní otázky online marketingu
Rozumíte vašemu cílovému publiku? Optimalizujete finanční prostředky zacílením na vhodná média, nebo se zaměřujete příliš na mnoho médií, anebo příliš velkou skupinu potenciálních zákazníků? Jste otevřeni trpělivosti při experimentování a měření účinnosti více strategií?

Výhody online reklamy
Na rozdíl od SEO, které poskytuje provoz zdarma, může být placená reklama lepší, pokud hledáte rychlé výsledky. Vzhledem k tomu, že provoz zdarma pomocí SEO vyžaduje určitý čas, může vám placená reklama poskytnout výhodu při získávání provozu pro vaše stránky s produkty nebo službami.

Search engine marketing (SEM)
Optimalizace pro vyhledávače zajišťuje, že vaše webové stránky, sociální sítě a další relevantní online média se objevují na prvních příčkách ve vyhledávačích. Cílem je dostatečně optimalizovat vaši strategii SEO tak, aby vás zvolená klíčová slova dovedla na tuto první stránku ve vyhledávání.

Zákaznická základna, kterou SEM vyrábí, je autentičtější. Protože hledají vaše podnikání, mají tendenci být otevřenější a stát se zákazníkem, protože se již zajímají o váš produkt nebo služby. Základem SEM je také zajištění důkladné analýzy, která se shromažďuje na pozadí. To pomůže v budoucnu cílení a správě produktů.

Druhy placené reklamy
Placené vyhledávání
Online reklama zlepšila návštěvnost mnoha webů od vzniku internetu tím, že jim poskytla neustálý zdroj vysoce kvalitního provozu, který přivádí. Placené vyhledávání se díky vzestupu sítě Google Adwords (a Sklik od Seznam.cz) stalo velmi populární a každý rok se utratí miliardy dolarů za placená vyhledávání. Očekává se, že se tato čísla budou neustále zvyšovat, protože stále více podniků chápe sílu placeného vyhledávání.

Placené vyhledávání se točí kolem inzerenta platícího vyhledávači, jako je Google, za propagaci svých webových stránek konkrétním uživatelům. Klíčová slova cílí na konkrétní uživatele, které hledají, a na umístění uživatele. Kombinace těchto dvou možností cílení umožňuje inzerentům mnohem snadněji zacílit na dokonalou demografickou skupinu. To pomáhá podnikům získat mnohem lepší návratnost investic.

Reklamy se řídí přísnými pokyny a umožňují pouze textové reklamy, aby se smísily s výsledky organického vyhledávání.

Placené sociální reklamy
Placené reklamy na sociálních sítích jsou průlomem v reklamním průmyslu, který přilákal mnoho majitelů webů. Provozováno na obrovských webech, jako je Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter, je placená sociální síť jiný typ reklamy, který inzerentům umožňuje cílit na jednotlivce na základě například jejich zájmů.

Na rozdíl od SEM, kde zacílíme na uživatele na základě konkrétních klíčových slov, mohou inzerenti cílit na sociálních sítích na uživatele na základě jejich demografie, označení Líbí se a zájmů.

Facebook a Instagram mají více než tři miliardy kombinovaných uživatelů a více než 24 miliard měsíčního provozu, je tedy zřejmé, proč jsou inzerenti a firmy velmi přitahováni k placenému sociálnímu obsahu.
Ve srovnání se SEM, kde jsou povoleny pouze textové reklamy, inzerce na sociálních médiích umožňuje podnikům zobrazovat vizuální reklamy, které hodně přispívají ke zlepšení míry prokliku a komunikace uživatelů. Také inzerentům umožňuje komentovat a komunikovat s uživateli.

Co je Influencer Marketing?
Na základní úrovni je Influencer Marketing typem marketingu v sociálních médiích, který využívá potvrzení a zmínky o výrobcích od vlivných osob - jednotlivců, kteří mají své vlastní fanoušky a jsou považováni za odborníky ve svém oboru. Influencer Marketing funguje z důvodu vysoké důvěry, již si vlivní jednotlivci vybudovali díky následování jinými uživateli na dané sociální síti, a doporučení od nich slouží jako forma sociálního důkazu pro potenciální zákazníky vaší značky.

Jsme ovlivňováni tím, co vidíme, a estetika se neliší. Jasné obrázky jsou nyní běžnější a pečlivě opřeny například o jídlo na zajímavém pozadí.

Zatímco původní influenceři táhli kamery na pláž a zvládali editaci fotografií, aby dosáhli dokonalého záběru, generace mladší z velké části natáčí a posílá fotky a videa na sociální sítě přímo z mobilních telefonů.

Chcete-li být módním influencerem této mladší demografické skupiny, nemusíte se již muset spoléhat pouze na dokonale vyretušované fotografie.

Jak vytvořit marketingovou strategii
Stejně jako u jakékoli marketingové taktiky influencerský program vyžaduje úmyslné cílení a plánování. Strategický úspěch nenajdete jen zasláním bezplatných věcí všem, kteří o to požádají, nebo vašim stávajícím přátelům a známým.

Najděte influencery a určete, kolik jim zaplatíte. Stejně jako u každé strategie je výzkum prvním krokem. Nejprve si vyberte síť, na kterou se chcete zaměřit. Později se můžete kdykoli rozšířit do dalších sítí, ale pokud právě začínáte, držte se jedné. V ideálním případě by vaše značka již měla být v této síti přítomna nebo by se do ní měla rozšiřovat.

Obor, kterým se zabýváte, má také vliv na to, jak plánujete implementovat marketingovou strategii na základě influencerů. Například krása a móda se vyjímají na Instagramu a na YouTube.






Další články z rubriky Magazín

Češi utratí za vánoční dárky přes 12 miliard korun. Za celý rok více než 161 miliard

Elektronika, oblečení, kosmetika, zboží pro dům a zahradu, ale taky třeba erotické pomůcky. Za to všechno letos Češi na e-shopech zaplatí jenom v předvánočním čase víc než 12 miliard korun. Celková suma, kterou v roce 2019 na e-shopech utratíme, ...

Vánoční dárek dávno objednaný, ale balík stále nikde. Pět tipů, co v takové situaci dělat

Zakoupili jste si na e-shopu zboží, zaplatili, ale ani po měsíci či déle balík stále nedorazil. Takové případy se stávají, a to ani nemusí být zrovna ...

Pronájem kanceláří v Praze bude příští rok opět dražší. A jaké jsou hlavní rozdíly mezi jednotlivými městy?

Pronajmout si kancelář není jen tak jednoduché. Atraktivních lokalit je málo nebo jsou obsazené a ceny nájmů pomalu ale jistě rostou. Jak si z tohoto ...

Více než 61 % lidí pochybuje o kvalitách českých stavebních firem

Aktuální průzkum společnosti Wirtuuu odhalil, s jakou nedůvěrou Češi nahlíží na práci stavebních firem. V kvalitu jejich odvedené práce nevěří až 61 % ...

Počet certifikovaných center, kde lidem s migrénou pomohou, narůstá

Počet certifikovaných center pro diagnostiku a léčbu bolestí hlavy se specializací na léčbu migrény narůstá. Czech Headache Society, neboli Společnost ...

Doporučujeme



Pondělí 9.12.2019
Počasí v ČR
Počasí v regionech »






Copyright © 1/2009-2019 M+MP spol. s r.o. InfoDnes.cz | Webdesign & webprogramming © PD | RSS
Tento web používá cookies, jeho dalším používáním s touto skutečností souhlasíte. Další informace najdete zde.