InfoDnes.cz » Zpravodajství » Magazín » Byznys

Jak na Facebook marketing

29.11.2019
Marketing dnes můžete provádět téměř kdekoli. Jednou z variant je také Facebook, kde možností máte dokonce více, buď to se zaměřit na marketing zdarma nebo placený, pomocí placené propagace, to už bude záležet na vás. Pojďme se podívat na placenou formu marketingu na Facebooku.
Ilustrační snímek | Foto: pixabay.com
Založení Facebook stránky
Pro budování publika je nutné založit si Facebook stránku, která by se měla jmenovat stejně, jako vaše firma nebo internetová stránka, aby si ji lidé dokázali spojit s vámi, a ne s konkurencí. Rozdíl Facebookové stránky od osobního profilu spočívá v tom, že příspěvek, který jste umístili na svou Facebook stránku můžete propagovat, a to hned několika způsoby. Pro profesionálnější zacílení vám doporučujeme využít Business Manažer. Pomocí něj budou vaše reklamy co nejpřesněji definovány. Kromě toho je dokážete kvalitně měřit.

Věděli jste například, že pokud bude mít vaše Facebook stránka 10 tisíc fanoušků, příspěvky se nezobrazí všem, ale pouze jen malému procentu? Ano, je to nefér, to máte pravdu, ale Facebook tímto poukazuje na to, že se bez placené formy propagace neobejdete. V Business manažeru můžete zacílit čistě jen na své fanoušky, což uvidí už větší procento uživatelů, ale částky se budou pohybovat od 100 Kč více. Zacílit také můžete ovšem i na uživatele, kteří nejsou vašimi fanoušky, ale mají podobné zájmy. Zacílit můžete také na demografické údaje, vzdělání, pohlaví nebo věk. Vy sami musíte vědět, jakou máte cílovou skupinu.

Možností je několik, včetně remarketingu
Propagovat můžete příspěvek, Facebookovou stránku, internetovou stránku, video nebo cokoli jiného. Fantazie je zde nekonečná a bude skutečně záviset na vás. Věděli jste také, že Facebook nabízí remarketing? Remarketing je způsob propagace pro lidi, kteří na vašich internetových stránkách byli, ale nenakoupili. Je potřeba ovšem propojit Facebook Pixel s vašimi internetovými stránkami, aby si z něho mohl Facebook stahovat data. Jakmile spustíte reklamu, připomenete tak svou značku všem vašim návštěvníkům.

Příspěvky, videa, internetová stránka nebo Facebook stránka by měla být dokončená a měli byste s těmito prvky strávit hodně času, aby vaše propagace měla stoprocentní úspěch.


Autor: Tebi

Další články z rubriky Byznys

Optimalizace pro vyhledávače Ostrava vám pomůže expandovat

Jedním z jednoduchých způsobů, jak zahájit nebo zlepšit vaši digitální marketingovou cestu, je pomocí nástroje optimalizace pro vyhledávače. I když existuje několik možností, jak propagovat vaše podnikání na webu, málo z nich se vyrovná kvalitám ...

Investujte do zlata! Vyděláte!

Rádi byste zhodnotili své úspory? Máte jedinečnou možnost. Investujte do zlata! Jeho cena totiž roste až šokující rychlostí! ...

Likvidace či restrukturalizace společnosti? Žádný problém!

Máte už podnikání nad hlavu? Potřebujete svou společnost zlikvidovat, či ji restrukturalizovat? Obraťte se na specialisty! ...

Pořízení webových stránek nemusí být vůbec drahé

To, že pokud nejste dohledatelní na internetu, jako byste nebyli, je známý fakt. Vlastní webová prezentace je proto pro současné podnikatele a živnost ...

5 tipů pro nákup dluhopisů

Zvažujete investici do dluhopisů? V poslední době do nich investuje hodně lidí, protože u dluhopisů jsou fixní úroky a jsou svojí výší velice zajímavé ...

Doporučujeme



Pondělí 3.8.2020
Počasí v ČR
Počasí v regionech »