InfoDnes.cz » Zpravodajství » Magazín » Byznys

Jak na Facebook marketing

29.11.2019
Marketing dnes můžete provádět téměř kdekoli. Jednou z variant je také Facebook, kde možností máte dokonce více, buď to se zaměřit na marketing zdarma nebo placený, pomocí placené propagace, to už bude záležet na vás. Pojďme se podívat na placenou formu marketingu na Facebooku.
Ilustrační snímek | Foto: pixabay.com
Založení Facebook stránky
Pro budování publika je nutné založit si Facebook stránku, která by se měla jmenovat stejně, jako vaše firma nebo internetová stránka, aby si ji lidé dokázali spojit s vámi, a ne s konkurencí. Rozdíl Facebookové stránky od osobního profilu spočívá v tom, že příspěvek, který jste umístili na svou Facebook stránku můžete propagovat, a to hned několika způsoby. Pro profesionálnější zacílení vám doporučujeme využít Business Manažer. Pomocí něj budou vaše reklamy co nejpřesněji definovány. Kromě toho je dokážete kvalitně měřit.

Věděli jste například, že pokud bude mít vaše Facebook stránka 10 tisíc fanoušků, příspěvky se nezobrazí všem, ale pouze jen malému procentu? Ano, je to nefér, to máte pravdu, ale Facebook tímto poukazuje na to, že se bez placené formy propagace neobejdete. V Business manažeru můžete zacílit čistě jen na své fanoušky, což uvidí už větší procento uživatelů, ale částky se budou pohybovat od 100 Kč více. Zacílit také můžete ovšem i na uživatele, kteří nejsou vašimi fanoušky, ale mají podobné zájmy. Zacílit můžete také na demografické údaje, vzdělání, pohlaví nebo věk. Vy sami musíte vědět, jakou máte cílovou skupinu.

Možností je několik, včetně remarketingu
Propagovat můžete příspěvek, Facebookovou stránku, internetovou stránku, video nebo cokoli jiného. Fantazie je zde nekonečná a bude skutečně záviset na vás. Věděli jste také, že Facebook nabízí remarketing? Remarketing je způsob propagace pro lidi, kteří na vašich internetových stránkách byli, ale nenakoupili. Je potřeba ovšem propojit Facebook Pixel s vašimi internetovými stránkami, aby si z něho mohl Facebook stahovat data. Jakmile spustíte reklamu, připomenete tak svou značku všem vašim návštěvníkům.

Příspěvky, videa, internetová stránka nebo Facebook stránka by měla být dokončená a měli byste s těmito prvky strávit hodně času, aby vaše propagace měla stoprocentní úspěch.


Autor: Tebi

Další články z rubriky Byznys

Posuňte své podnikání o krok dál v nové kanceláři!

Nejste spokojeni se svými kancelářskými prostory? Tak si pronajměte jiné! Rozhodně je z čeho vybírat! Pracovní prostředí musí být pro zaměstnance inspirativní. A do práce samozřejmě budou muset chodit rádi. Pokud tomu tak nebude a oni budou od ...

Máte vlastní second hand? Víme, jak seženete oblečení levněji

Oblečení z druhé ruky je v západních zemích už po desítky let velmi populární způsob nakupování. U nás se dostává do popředí až v posledních letech. Č ...

Magnetické tabule s popisovatelným povrchem využijete v práci i v soukromí

Popisovací tabule s magnetickým povrchem jsou nepostradatelnou součástí moderních pracovních prostor, zejména kanceláří a zasedacích místností. Prosto ...

Kanceláře k pronájmu získávají na popularitě. Pronajměte si jednu v Brně

I přes rostoucí popularitu flexibilních pracovních modelů zůstává poptávka po kancelářských prostorách poměrně vysoká, protože mít vyhrazené pracovní ...

Jak psát motivační dopis, abyste zaujali personalisty

Hledání nového zaměstnání bývá většinou běh na dlouhou trať. Nelze ho najít okamžitě, i když jsou výjimky, že se to někomu podaří. Zpravidla je však n ...

Doporučujeme



Úterý 23.4.2024
Počasí v ČR
Počasí v regionech »