InfoDnes.cz » Zpravodajství » Magazín

Jak na Facebook marketing

29.11.2019
Marketing dnes můžete provádět téměř kdekoli. Jednou z variant je také Facebook, kde možností máte dokonce více, buď to se zaměřit na marketing zdarma nebo placený, pomocí placené propagace, to už bude záležet na vás. Pojďme se podívat na placenou formu marketingu na Facebooku.
Ilustrační snímek | Foto: pixabay.com
Založení Facebook stránky
Pro budování publika je nutné založit si Facebook stránku, která by se měla jmenovat stejně, jako vaše firma nebo internetová stránka, aby si ji lidé dokázali spojit s vámi, a ne s konkurencí. Rozdíl Facebookové stránky od osobního profilu spočívá v tom, že příspěvek, který jste umístili na svou Facebook stránku můžete propagovat, a to hned několika způsoby. Pro profesionálnější zacílení vám doporučujeme využít Business Manažer. Pomocí něj budou vaše reklamy co nejpřesněji definovány. Kromě toho je dokážete kvalitně měřit.

Věděli jste například, že pokud bude mít vaše Facebook stránka 10 tisíc fanoušků, příspěvky se nezobrazí všem, ale pouze jen malému procentu? Ano, je to nefér, to máte pravdu, ale Facebook tímto poukazuje na to, že se bez placené formy propagace neobejdete. V Business manažeru můžete zacílit čistě jen na své fanoušky, což uvidí už větší procento uživatelů, ale částky se budou pohybovat od 100 Kč více. Zacílit také můžete ovšem i na uživatele, kteří nejsou vašimi fanoušky, ale mají podobné zájmy. Zacílit můžete také na demografické údaje, vzdělání, pohlaví nebo věk. Vy sami musíte vědět, jakou máte cílovou skupinu.

Možností je několik, včetně remarketingu
Propagovat můžete příspěvek, Facebookovou stránku, internetovou stránku, video nebo cokoli jiného. Fantazie je zde nekonečná a bude skutečně záviset na vás. Věděli jste také, že Facebook nabízí remarketing? Remarketing je způsob propagace pro lidi, kteří na vašich internetových stránkách byli, ale nenakoupili. Je potřeba ovšem propojit Facebook Pixel s vašimi internetovými stránkami, aby si z něho mohl Facebook stahovat data. Jakmile spustíte reklamu, připomenete tak svou značku všem vašim návštěvníkům.

Příspěvky, videa, internetová stránka nebo Facebook stránka by měla být dokončená a měli byste s těmito prvky strávit hodně času, aby vaše propagace měla stoprocentní úspěch.


Autor: Tebi

Další články z rubriky Magazín

Češi utratí za vánoční dárky přes 12 miliard korun. Za celý rok více než 161 miliard

Elektronika, oblečení, kosmetika, zboží pro dům a zahradu, ale taky třeba erotické pomůcky. Za to všechno letos Češi na e-shopech zaplatí jenom v předvánočním čase víc než 12 miliard korun. Celková suma, kterou v roce 2019 na e-shopech utratíme, ...

Vánoční dárek dávno objednaný, ale balík stále nikde. Pět tipů, co v takové situaci dělat

Zakoupili jste si na e-shopu zboží, zaplatili, ale ani po měsíci či déle balík stále nedorazil. Takové případy se stávají, a to ani nemusí být zrovna ...

Pronájem kanceláří v Praze bude příští rok opět dražší. A jaké jsou hlavní rozdíly mezi jednotlivými městy?

Pronajmout si kancelář není jen tak jednoduché. Atraktivních lokalit je málo nebo jsou obsazené a ceny nájmů pomalu ale jistě rostou. Jak si z tohoto ...

Více než 61 % lidí pochybuje o kvalitách českých stavebních firem

Aktuální průzkum společnosti Wirtuuu odhalil, s jakou nedůvěrou Češi nahlíží na práci stavebních firem. V kvalitu jejich odvedené práce nevěří až 61 % ...

Počet certifikovaných center, kde lidem s migrénou pomohou, narůstá

Počet certifikovaných center pro diagnostiku a léčbu bolestí hlavy se specializací na léčbu migrény narůstá. Czech Headache Society, neboli Společnost ...

Doporučujeme



Pondělí 9.12.2019
Počasí v ČR
Počasí v regionech »






Copyright © 1/2009-2019 M+MP spol. s r.o. InfoDnes.cz | Webdesign & webprogramming © PD | RSS
Tento web používá cookies, jeho dalším používáním s touto skutečností souhlasíte. Další informace najdete zde.