11. 5. 2024 | Jiný kraj, jiný mrav, chce se říci, přísloví tam ale zjevně mají podobná. Vedle „nejlepší obrana je útok” na tohle auto sedí i „kdo uteče, vyhraje”. Zastavit ho bude těžké v jakémkoli smyslu těchto slov, ujede až 4 000 km bez zastávky. (Petr Prokopec)
11. 5. 2024 | Na první pohled se může zdát, že něco takového nemůže být skutečné, že jde o dílo grafika nebo klam vytvářející zdání něčeho, co ve skutečnosti neexistuje. Jenže přesně takhle Francouzi tohle auto prodávají. Anebo dvě auta? (Petr Prokopec)
11. 5. 2024 | Ne ze všech automobilových „časových kapslí” se vyklubou ty správné vlaky do minulosti vyhledávané záplavou sběratelů, kteří jejich ceny vyženou až do závratných výšin. V tomto případě je to snad i jednoduše pochopitelné. (Petr Miler)
11. 5. 2024 | Od nudlí k autům vede dlouhá cesta a Pham Nhat Vuong po ní došel hodně daleko. Jenže s představou, že si někdo bude ochoten ve velkém kupovat vozy zcela neznámé značky s milionovým cenovkami, tvrdě narazil. Tahle novinka pro něj může být spása. (Petr Miler)
10. 5. 2024 | Je to auto za 2,5 milionu korun, už proto by člověk očekávat kvalitu a patřičnou péči Tesly. Spoleh není na nic z toho, vůz vám zástupci značky klidně předají špinavý a za pár hodin si ho klidně vezmou zpět. Rozborka mechanika ukázala, že problémů je víc. (Petr Prokopec)
10. 5. 2024 | Zmýlená neplatí, to by mohla být nová oblíbená píseň šéfů světových automobilek. A generální ředitel Volkswagenu by si ji mohl pouštět skoro v jednom kuse. Padají plány na čistě elektrickou budoucnost, a tak padají i plány na konec spalovacích modelů, malé Polo neskončí ještě dlouho. (Petr Prokopec)
10. 5. 2024 | Je to auto z dob, kdy Mercedesy definoval elegantní a nadčasový design, takže je pořád atraktivní. První majitel z řad důchodců jej léta pomalu jen garážoval, a tak dnes může být váš v pohádkovém stavu za snad i pohádkovou cenu. (Petr Miler)
10. 5. 2024 | Je sympatické, že to Cadillac na starém kontinentu odmítá přestat zkoušet, to ale asi tak vše pozitivní, co lze říci o jeho obchodních záměrech. Nový Lyriq je atraktivní, ale s cenou o tři čtvrtě milionu vyšší než v USA tu snad ani nemá šanci. (Petr Prokopec)
10. 5. 2024 | Nové auto, nad kterým bychom jásali, dnes může vzniknout jen ve velmi omezeném počtu pod taktovkou těch nejprestižnějších značek s adekvátní cenovkou. Nové BMW M4 CS je tak nutně z nouze ctností, jako takové jej ale nezbývá než milovat. (Petr Prokopec)
10. 5. 2024 | Bohužel to není to prozření, které by Ford vrátilo mezi živé, dělá pořád příliš málo a příliš pozdě na to, aby svůj osud zvrátil. Ale vážně: Jak si někdo soudný mohl kdy myslet, že tohle někdy vyjde? A jak si někdo soudný může dnes myslet, že klapne upravené totéž? (Petr Miler)
10. 5. 2024 | Sliby chyby, tohle rčení si Britové mohou nechat vyrýt na zdi svých kanceláří. Chtěli být těmi posledními, kteří dvanáctiválce udrží při životě, teď s nimi končí mezi prvními. Jejich náhrada je optikou této třídy auta tuctová a nezajímavá. (Petr Prokopec)
10. 5. 2024 | Potkat ho v noci ve městě, možná byste se báli… Něco takového o tomto autě neřekl nikdo nikdy, vypadá jako všední auto s nevinnými úpravami začínajícího „tunera”. Ve skutečnosti je to ale technické eso a velká vzácnost, zvlášť v tomto stavu. (Petr Miler)
9. 5. 2024 | Už Darwin věděl, že přežít mohou jen ti nejpřizpůsobivější. Platí to i v byznysu a pokud šéf velké automobilky odmítá vidět realitu, přizpůsobit se jí a zajistit tak firmě šanci na další existenci, nemá ve své pozici co dělat. Říci, že Gernotu Döllnerovi dáváme rok, maximálně dva, by bylo optimistické. (Petr Miler)
9. 5. 2024 | Při příležitosti 30. výročí úmrtí Ayrtona Senny jsme vzpomínali také na to, že prsty v jeho nehodě zřejmě měl i velmi pomalý safety car, který mu nedovolil dostatečně zahřát pneumatiky jeho Williamsu. Tak to obvykle bývá, ve Formuli E platí očividně jiné pořádky. (Petr Prokopec)
9. 5. 2024 | Není to technicky nezajímavý stroj, navržen byl tak, aby obstál i při teplotách 25 stupňů pod nulou a zvládl delší jízdu rychlostmi přesahujícími 200 km/h. Za něco takového je ale třeba dát více za mnohá luxusní auta. (Petr Prokopec)
9. 5. 2024 | Prestižní německé automobilky - když už nic jiného - pochopily, s kým se to daly do holportu. Když se EU pokusí něčemu pomoci, můžete se skoro spolehnout na to, že tam pěkných pár let tráva neporoste. (Petr Miler)
9. 5. 2024 | Máte pocit, že to poslední, co zákazníci prestižních britských automobilek potřebují, jsou peníze na pojištění? Realita je taková, že kvůli míře, s jakou jsou zejména Range Rovery kradeny, je pojištění tak drahé, že by bez podobné subvence lidé opouštěli řady jejich zákazníků. (Petr Prokopec)
9. 5. 2024 | Obchodní zájmy zas jednou dostaly na frak. Jedné z amerických automobilových legend tak nezbývá, než si po 60 letech sbalit fidlátka, i když se prodává mnohonásobně líp než auto, které zaujme její místo. (Petr Prokopec)
9. 5. 2024 | O dalších osm let dříve ji velebil jako skvělou, v roce 2017 ji ovšem označil za kasičku na dotace. Tomu se říká totální ztráta dlouhodobého strategického uvažování. Přesně ta definuje kroky německého koncernu už léta, proto také dnes přes všechno říká, že budoucnost je „absolutně” elektrická. (Petr Miler)
9. 5. 2024 | Už ve své dosavadní podobě tento model snížil průměrný věk zákazníků značky. Britové tak chtějí jít ještě dál, máme ale pocit, že výměnou za to nahrazují pro ně dříve typickou nadčasovou eleganci jen rychle zastarávajícím kýčem. (Petr Prokopec)
Zdroj: AutoForum.cz - autoforum.cz
22:11:46 | 11.05.2024
Praha a Středočeský kraj
PrahaDnes.info
BenešovDnes.cz
BerounDnes.cz
BrandýsDnes.cz
ČelákoviceDnes.cz
KladnoDnes.cz
KolínDnes.cz
KutnohorskoDnes.cz
MělníkDnes.cz
MladáBoleslavDnes.cz
NymburkDnes.cz
PříbramDnes.cz
Karlovarský kraj
KarlovyVaryDnes.cz
Kraj Vysočina
HavlíčkůvbrodDnes.cz
JihlavaDnes.cz
TřebíčDnes.cz
Liberecký kraj
LiberecDnes.cz
Ústecký kraj
ÚstínadLabemDnes.cz
Plzeňský kraj
PlzeňDnes.cz
Jihočeský kraj
ČeskéBudějoviceDnes.cz
Pardubický kraj
ChrudimskoDnes.cz
PardubiceDnes.cz
PřeloučDnes.cz
ÚstínadOrlicíDnes.cz
SvitavyDnes.cz
Královehradecký kraj
HradecKrálovéDnes.cz
JičínDnes.cz
TrutnovDnes.cz
Jihomoravský kraj
BrněnskoDnes.cz
Olomoucký kraj
OlomoucDnes.cz
Zlínský kraj
ZlínDnes.cz
Moravskoslezský kraj
OstravaDnes.cz